Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 19:59
brak mocy przy stromych podjazdach
BZYK 
świeżak


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: zabrze
Wysłany: 2010-11-07, 18:13   brak mocy przy stromych podjazdach

panowie moze ktos to juz przerabial i mi pomoze -od jakiegos czasu moj sami z zalaczonym reduktorem przy bardzo stromych podjazdach tuz przed szczytem zaczyna tracic moc,jak mi sie uda szybko troche wysprzeglic lub odjac i od razu dodac gazu to wejdzie a jak nie to stanie,moze jest to objaw "poczatek konca" reduktora?
 
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2010-11-07, 18:33   

Hejka, jeśli masz gaźnik to może to być jego wina, silnik nie dostaje wystarczającej ilości paliwa, albo podjazd jest za stromy i nie oszukujmy sie silnik 1.3 nie ma zbyt dużego momentu obrotowego żeby na seryjnym reduktorze pociągnac autko bez spadku obrotów, strzał ze sprzęgła troszke pomoże ale moim zdaniem potrzebny jest wolniejszy reduktor, albo silnik nie ma już tej mocy co miał wcześniej. Wcześniej przy podjazdach pod tą samo wzniesienie nie było problemu ?
 
 
     
BZYK 
świeżak


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: zabrze
  Wysłany: 2010-11-10, 15:22   

siema ,dzieki za odpowiedz,wczesniej nie bylo takiego problemu i sami byl naprawde dzielny i pokonywal duuuuzo wieksze gorki,mialem problem z "masa" ale juz naprawione i od razu czuc poprawe - duzo lepiej sie wkreca na te juz wyzsze obroty a jutro proba w terenie takze napisze co i jak zeby ktos inny juz nie musial szukac,pozdro
 
 
     
konto_usuniete 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: village
Wysłany: 2010-11-13, 23:21   

kurde ja chyba mam to samo.
mówisz kolego problem z masą i dlatego słabo zbierał wcześniej?
bo ja gaz wsadziłem ale dalej jakiś taki mało żwawy.
myślałem że mi się tylko tak wydaje ale dziś przejechałem się kolegi viertarą
(1.6i 8V 78KM 126Nm) to to dopiero chce jechać a mój sami sie chowa niestety pomimo niby 1.3 8V 66KM i 105Nm naprawdę nie ma porównania nie wiem chyba coś jest jednak nie tak, sprawdzałem niedawno sprężanie to ma tak od 7.5 do 8.0 Bar mniej więcej na wszystkich garach na zimnym a więc nie złe...
co może być?
gaz lpg ustawić?
tą masę posprawdzać?
Świece wymienić?
Czy silnik a najlepiej całe auto na partola 2.5 TD? :))
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-04-16, 21:57   

przyłączę się do pytania
u mnie po wkręceniu na wyższe obroty zaczyna mulić tak jakby miał zgasnąć :-/
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2011-04-16, 22:04   

koledzy nie wiem czy to cos da ale ja mialem tak tydzien temu i okazalo sie ze przewod z kopołki mi spadł bo luzny gdzies byl ale nałozyłem i pojechalem dalej ;-)
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-04-16, 22:10   

no na patrola nie ale na silnik od bmw kolega z forum ma i ma dużoooooo koników i nm też wiele!! Kochaj SAMEGO jak siebie samego!! PAMIĘTAJ!! :-D
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.