Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Mała modyfikacja
Gruby262855 
świeżak


Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 15
Skąd: Pomorskie
  Wysłany: 2017-10-31, 14:01   Mała modyfikacja

Witam miał bym takie o to pytanie . Dało by radę wstawić tylni most od poloneza , oczywiści po małych modyfikacjach wiadomo spawanie, wiercenie itp. i czy by były jakieś konsekwencje tego bądź problemy ? Już wyjaśniam dlaczego gdyż mój most siadł cały dyferencjał się posypał a mam dostępny most od poloneza . Chodzi o tylni most
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-10-31, 14:14   

a co z przednim? Jakie masz tam przełożenia w tym polonezowym? dyfry kręcą się w tę samą stronę? :D

Zrobić to się bankowo da, skoro za chwilę lecimy na Marsa.... ;) dyfra samuraiowego być może zakupisz w cenie niższej niż skonsumują to przeróbki niezbędne do adaptacji tego co masz.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gruby262855 
świeżak


Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 15
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-31, 14:19   

To tylni most z przełożeniem 10:43 - 4.3 to te co miały silniki od rovera polonezy

[ Dodano: 2017-10-31, 14:21 ]
przedni most działa bez problemów wszystko przez niefart półoś się wysunęła i jak by to powiedzieć ciężko to wytłumaczyć był naprawiany wszystko ładnie pięknie no i gwałtowny skręt i znów się wysuną więc wpadłem na pomysł że lepiej się pobawić w modyfikację niż znów to samo robić na marne
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-10-31, 14:24   

no ale jeśli planujesz jeździć z napędem na dwie osie to w przednim i tylnym dyfrze powinny być te same przełożenia... :roll:

jak się tylna półoś wysuwa to źle trzyma pierścień zabezpieczający. Masz manuala? Zobacz sobie jak jest "mocowana" tylna półoś. Dyfer Ci uszkodziło czy tylko ta półoś Ci wyjeżdża i z tego powodu chcesz partyzancić jakiegoś polonezoraia ?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gruby262855 
świeżak


Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 15
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-31, 14:36   

No właśnie wysuwa się i to jest to tak zwany mój czarny koń próbowałem kilka razy i walczyłem z tym pierścieniem nie wiem czy go źle montuje czy co ręce opadają . A tak manual dokładnie suzuki samruaj sj 410 .
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-10-31, 14:53   

"manual" czyli miałem na myślę instrukcję serwisową. Przepraszam za brak precyzji. W tejże instrukcji masz przystępnie rozpisane wszelkie naprawy w tym montaż tylnej półosi i tego pierścienia. Jeśli sam pierścień Ci puszcza to można też dla pewności po jego montażu przyłapać delikatnym spawem.

Zakładałeś nowy pierścień za każdym razem czy ten sam? Na ciepło? Na prasie?

Moim zdaniem lepiej doprowadzić do ładu tylny most samuraia jeśli to jedyna bolączka niż pchać się w jakieś wydumki.

Tutaj masz też przystępną instrukcję z obrazkami jak ten pierścień montować: http://blog.lowrangeoffro...Bearing-Kit.pdf

Możesz też kupić samą półoś używaną już z pierścieniem i dobrym łożyskiem i przełożyć na testy.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gruby262855 
świeżak


Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 15
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-10-31, 14:58   

Dzięki za pomoc spróbuję to zrobić . Zakładałem ten sam to już wiem dlaczego tam było na spawane trochę widocznie spaw puścił i wysunął się no to już wiem co i jak. Jeszcze raz dzięki wielki

[ Dodano: 2017-10-31, 15:04 ]
To jak dobrze Cię zrozumiałem to w tym miejscu tzw cheftnąć spawarką ?

Bez tytułu.png
Plik ściągnięto 7296 raz(y) 131,88 KB

 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-10-31, 15:11   

ja jestem zwolennikiem zakładania nowych pierścieni na ciepło za każdym razem. Poczekaj, aż Ci to potwierdzi jakiś bardziej doświadczony użytkownik.

Aha i dla ścisłości - to nie jest Twój pierścień prawda? Bo on już gotowy do zdjęcia i do wyrzucenia do kosza tylko przez to szlifowanie kątówką.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-10-31, 16:34   

Zawsze nowy piersxien i tylko wntym miejscu mozna heftnac.
 
     
bart9018 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 208
Skąd: PAROLE
Wysłany: 2017-10-31, 18:53   

załóż hamulce tarczowe na tyl i polos nie bedzie wyjezdzac (oczywiscie na adapterach pod zaciski od samuraia,witary badź hondy)wtedy adapter jest rownoczesnie trzymaniem lozyska .
ewentualnie tak jak koledzy pisza nowy pierscien zacviskowy montowany na goraco i powinno sprawe rozwiazac
_________________
JUZ SAMURAI:):):)
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2017-10-31, 21:25   

dzis wymieniałem łozyska w tylnym moscie. łozyska zainstalowałem komputerowo rurką . pierscienie potraktowałem palnikiem rurka i komputer :) pierscien trzymna sie jak zły :) nic nie trzeba spawac
Bart dzis miałem do czynienia z takim mostem ze gdyby nie adaptery to na 3 kołach by samiec przyleciał:)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.