Też miałem płaskie resory, z uwagi na ogtaniczone finanse podjechałem do gościa od resorów, dołożył mi jedno piórko wyklepał stare i tak już śmigam 2 rok, nie zauważyłem aby siadały. Jest twardszy ale w terenie daje radę.
Tak jak chłopaki piszą skontaktuj się z Mazurem, nie wydasz majątku na gotowy zestaw a różnice wsadź do lepszych opon. Jeśli sami ma Ci służyć tylko do upalania zapodaj simexopodobny bieżnik. Przy dłuższych wieszakach i nowych resorach pozbądź się stabilizatora, wykrzyż się zwiększy.
1700~ Leśniki czy majątek czy nie... to już indywidualne rozważanie;)
Nie wiele więcej kosztują Lovellsy, które w teorii mają 5 lat GW, wydają się produktem bardziej firmowym - choć to teoria. Można poczytać o nich na forum.
Poszukać znajomego który może kupić taki zestaw na firmę, dogadać się z Vatem i cena zaczyna być rozsądna.
_________________ Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
Mhm... tylko z tego co mi wiadomo Mariusz daje rok bezwzględnej gwarancji (tzn złamiesz, wymienia) a gwarancje u OME itp... podobno trzeba mieć nawet gumy w zawiasie ich (no i amory) żeby gwarancja była valid... Dlatego zdecydowałem się na naLeśniki :)
A nie lepiej kupić takie, które statystycznie się dużo mniej łamią?
Jak chcesz znać warunki gwarancji lovells to zagadaj do Zibiego. Prócz gwarancji pamiętaj że chroni cię polskie prawo, tzw rękojmia.
U nas już tylko jeden samiec jeździ na Mazurach. W zeszłym roku złamały mu się dwa pióra. Inni przesiedli się na lovells, calimini i ome. Na razie prócz Mazurów nikomu nic się nie złamało. Ci co mają OME, mówią że mogli wybrać lovells lub calmini, bo ome trochę im siadły.
moim zdaniem wszystko syf - lepiej sprężyny założyć i mieć spokój A z Mazurem się prędzej dogadasz niz z takimi gigantami zagranicznymi w końcu ci napiszą że nie zakładane w warsztacie albo że amortyzatory nie dedykowane. Przerabiałem setki razy zwroty części do maszyn budowlanych lub innych zawsze na końcu padało pytanie kto to montował :)
Dokładnie, znajomy tak zrobił i 2 lata śmiga. Założył kopię Simexa w tym rozmiarze, dokupił wieszaki i upala auto na turystycznych rajdach. Co prawda teraz ma plany na inne zawieszenie ale na aktualnym auto jeździ, skręca.
Fakt że dłuższe wieszaki mogą dobić aktualne resory, a póki co mają jakąś wartość - ja po zamianie na podwyższane bez problemu swoje sprzedałem przez olx i część pieniędzy zainwestowana w nowe się zwróciła, no ale sprzedałem jeszcze w stanie nadającym się do jazdy i nie całkiem płaskie :p
Masz może jakieś foto samurajka tego znajomego chciałbym zobaczyć jak stoi na takich kapciach i wieszakach
tu sa fotki mojego, wtedy właśnie miał wieszaki +2 cale i opony 235/70/15. do tego dystanse chyba 3cm na stronę. Jedynie (ale mogę się mylić) nadkola były świeżo po remoncie i może być że są lekko wyżej po odbudowie.
_________________ Samurai 1.3 (1992r), Lovells +2 cale, XTR 12000 speed, simex 235/70 i coś tam jeszcze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum