Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Leśny Dzikus
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-01-31, 21:07   

No jak nie uszczelniacz to tuleja... rocket science to nie jest...
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
WróbelSRC 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 24
Skąd: Żagań, Lubuskie
Wysłany: 2018-03-20, 10:01   

UFF... wczoraj po prawie dwóch miesiącach uporałem się z blacharką, to znaczy blacharz się uporał :-D
Czasu zeszło sporo, roboty jeszcze więcej o forsie nie wspominając ale na szczęście Samiec stoi już pod domem :mrgreen:

Jak już wcześniej wspominałem z małego remontu, który miał polegać na zaspawaniu kilku dziur w nadkolach i konserwacji podwozia wyszła odbudowa całego praktycznie nadwozia z przeróbkami i autorskimi patentami mojego blacharza. Początkowo remont miał kosztować 1500zł i trwać 2 tygodnie, skończyło się na prawie 2 miesiącach i kwocie o której chce zapomnieć :mrgreen:

Z każdym dniem odkrywaliśmy nowe ogniska rdzy, i nowe "usterki" generalnie naprawialiśmy wszytko co znaleźliśmy, ale do rzeczy w trakcie tych prawie dwóch miesięcy oprócz blacharki w Samcu zrobiłem miedzy innymi :

* wymiana łożysk w tylnych kołach

* naprawa pływaka w zbiorniku oraz wymiana przewodów wychodzących ze zbiornika, generalnie na zbiorniku miałem ogródek i trochę trawy więc wszystkie elementy na górze były w złym stanie więc wszytko co luźno latało zostało przylutowane bądź wymienione na nowe i zalane potężną warstwą biteksu, teraz to diabeł tego nie ruszy :evil:

* Tylny zderzak został przerobiony, dostał kawał blachy jako miejsce na tablicę rejestracyjną i podświetlenie a za lampy zostały wspawane kieszenie żeby błoto z pod kół nie leciało prosto na instalację elektryczną i lampy

* Przedniego zderzaka nie chciało się już nam przerabiać więc kupiłem nowy

* Część przewodów hamulcowych i paliwowych została wymieniona na nowe, podobny los spotkał instalację elektryczną

* Ukręcone bądź rozwiercane śruby to standard więc tylko wspomnę że wymieniałem na nowe ;-)

Oto kilka zdjęć z prac remontowych :










Zapomniałem dodać, że Samiec oprócz nowych progów dostał maskownice ryflowane na progi i część tylnego zderzaka :






Zderzak z patentami mojego blacharza ( jak to on zwykł mawiać: fabrykę zawsze warto poprawić bo oni robią tanio i szybko a my powoli i solidnie :mrgreen: )





Samuraj dostał oczywiście nową powłokę czyli Raptora, nakładany pistoletem standardowym a nie dedykowanym aby struktura była nieco drobniejsza






A OTO EFEKT KOŃCOWY :






 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2018-03-20, 11:54   

Kawał dobrej roboty.

Można wiedzieć w jakich proporcjach rozcieńczałeś raptora i jaką dyszą/pistoletem?
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
WróbelSRC 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 24
Skąd: Żagań, Lubuskie
Wysłany: 2018-03-20, 19:58   

woodek napisał/a:
Kawał dobrej roboty.

Można wiedzieć w jakich proporcjach rozcieńczałeś raptora i jaką dyszą/pistoletem?




Proporcje jak na opakowaniu 250ml utwardzacza na litr raptora, wnętrze malowałem resztkami które mi zostały więc musiałem je rozcieńczyć trochę rozpuszczalnikiem.
Jeśli chodzi o pistolet to standardowy do malowania z dyszą 2mm
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-20, 21:18   

Poszło bez rozpuszczalnika zwykłym pistoletem? Dość to gęste jest;>

P.S. 250ml na 750ml raptora;)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
WróbelSRC 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 24
Skąd: Żagań, Lubuskie
Wysłany: 2018-03-21, 07:24   

kurt_ napisał/a:
Poszło bez rozpuszczalnika zwykłym pistoletem? Dość to gęste jest;>

P.S. 250ml na 750ml raptora;)


Dokładnie tak 250 na 750ml drobna pomyłka :) Nie miałem większych kłopotów z malowaniem, jak dobrze wymieszasz to nie jest takie mocno gęste, i powiem szczerze że nawet utwardzacza mi trochę zostało :)
 
     
bialy bill 
nowicjusz
początkujacy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 62
Skąd: Wilczopole
Wysłany: 2018-03-21, 16:02   

gówniarz jestem Ale już pare razy z blacharką się spotkałem.... Ale pierwszy raz widzę szpachlowane spawy we wnętrzu samochodu :shock: :shock: :shock: :shock:
_________________
Złomek Matrix
https://goo.gl/photos/uMfFHycf3LbMDynq9
 
     
WróbelSRC 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 24
Skąd: Żagań, Lubuskie
Wysłany: 2018-03-22, 19:25   

bialy bill napisał/a:
gówniarz jestem Ale już pare razy z blacharką się spotkałem.... Ale pierwszy raz widzę szpachlowane spawy we wnętrzu samochodu :shock: :shock: :shock: :shock:



A to coś złego ?? W czym problem ??
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-22, 19:47   

Myślę (podkreślam myślę) że to może pękać... tego się nie powinno uzupełniać czymś elastycznym?:)
Przeca to pracuje;>
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-03-22, 22:21   

W ogóle szpachlowanie samochodu, który ma jeździć w terenie jest pozbawione jakiegokolwiek sensu, ale co kto lubi...
Na spawy lepiej dawać mastykę, a nie szpachlę.
 
     
Michal_R 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Ze Stodoły
Wysłany: 2018-03-23, 01:10   

Szpachla chłonie wodę, wystarczy kilka dziurek w spawie i już mamy przytulne lokum dla korozona ;-) Z tego samego powodu nie powinno się walić szpachlówki na gołą blachę.
 
     
WróbelSRC 
świeżak


Wiek: 34
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 24
Skąd: Żagań, Lubuskie
Wysłany: 2018-03-23, 07:01   

No ja się na tym totalnie nie znam, jak majster zrobił tak być musi ;-)
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-23, 07:17   

;-)
Tak bywa;D
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.