Wysłany: 2017-04-23, 17:23 problemy ze skrętem w lewo
tak jak w temacie autko w prawo skręca bardzo dobrze w lewo do pewnego stopnia i dalej trzeba przyłożyć ogromna sile by ruszyć kierownica lecz koła stoją mniej więcej w połowie pełnego skrętu co może być powodem (sprawdzałem amortyzator skrętu działa prawidłowo )
a możliwe ze powodem jest przekładnia kierownicza ? dodam jeszcze ze wczoraj miałem tak ze w ogolę nie dało się skręcić jednak przyłożyłem sporo siły coś strzeliło i przez pewien czas działało bardzo dobrze a dzisiaj znowu
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-04-23, 18:07
konan1412 napisał/a:
a możliwe ze powodem jest przekładnia kierownicza ? dodam jeszcze ze wczoraj miałem tak ze w ogolę nie dało się skręcić jednak przyłożyłem sporo siły coś strzeliło i przez pewien czas działało bardzo dobrze a dzisiaj znowu
Świetna interwencja! Jeździsz tak? To może dziś trzeba przyłożyć jeszcze więcej siły i też strzeli i będzie ok? Albo się urwie do reszty to będziesz miał diagnostykę załatwioną. Sprawdź ten przegub to dość popularne, że jak się posypie to jakieś elementy blokują koła i jedzie się w najbliższe drzewo.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2018-03-28, 14:06
Trollo lollo, mojego brata pies ciągle rzyga. Byliśmy u wielu weterynarzy i nic. Ale dzięki twojej pomocy, wkręciłem psu nowy wał i pies rzygać przestał. Dziękuję
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum