Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
SWAP G13BB do samca brak iskry help
smutny2704 
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2017
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-28, 23:09   

Samemu nie ogarnę narazie poskładam do kupy później będę się zastanawiał co z tym zrobić i tak muszę jeszcze dorobić kluczyk bo złamany grot to słaba opcja
Jeszcze muszę pomyśleć co zrobić z tą puchą EVAP canister bo wyczytałem że ma to wpływ na sterowanie podciśnienia macie na to jakąś metodę

[ Dodano: 2018-03-28, 23:16 ]
https://youtu.be/M_kM_BCJ0oM

[ Dodano: 2018-03-29, 09:03 ]
meenia napisał/a:
kostuch napisał/a:
kurian napisał/a:
kostuch a jest to potrzebne, może można zrezygnować z tego?


A co on ze sobą łączy tymi rurkami?


Evap, wywalic, wstawic w obwod rezystor i zapomniec o temacie :-P


Hej odkopałem jakiegoś starego posta wypowie się ktoś coś wiecej
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-03-29, 14:07   

kurt_ napisał/a:
No sam tego znająć życie nie zrobi:)
Chyba nawet kostuch pisał że ma immo w puszce z kompem:) Bezpieczniej nie będzie;)


Immo to ja mam w elektrośmieciach w garażu :-P
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-29, 16:02   

kluczyka nie dorabiaj, zostaw stacyjkę z samuraia. Ten odłamany plastik kluczyka sklej taśmą z pętlą immo (te czarne kółko) a resztę stacyjki wywal do kosza. Dorobiony kluczyk i tak musiałbyś dopisać do kompa i modułu immo co nie będzie tańsze od permanentnego wywalenia immo.


A jak chcesz wywalić immo to pisz PW.
 
     
smutny2704 
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2017
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-29, 20:33   

Tyle że samurajowa stacyjka jest u mnie strasznie rozjechana a transponder jimiego już mam zamontowany na stałe na poprzedniej stronie foto :)

[ Dodano: 2018-03-30, 07:51 ]
A z tym EVAPem podpowie ktoś co tam zastosować żeby się to pozbyć ??
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-30, 17:50   

zaślepić, zostawić elektrozawór i go zaślepić / zakleić/połączyć do kolektora ssącego w miejsce wyjścia podciśnienia na sprzęgiełka (jeśli kolektor od jimny)
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-03-31, 12:00   

Ja odpowietrzenie baku pociągnąłem do puszki filtra powietrza. Do kolektora ssącego to wg mnie przesada, bo będzie podciśnienie w baku.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-04, 21:57   

kostuch, trochę nie precyzyjnie napisałem. Do kolektora ssącego wrócić z powrotem podciśnienie z elektrozaworu. Czyli: kolektor, wężyk, elektrozawór, wężyk, kolektor :)
 
     
misiupl 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 29
Skąd: Płock
Wysłany: 2018-04-07, 10:18   

a można pętelkę na zaworze po wycince evap?
_________________
Sami 1,3BB 16v, 1:6,5, simex 32"
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-12, 21:55   

tak, ale i tak musisz zaślepić kolektor.
 
     
smutny2704 
świeżak


Dołączył: 26 Sie 2017
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-03, 08:47   

Hej ludki kolejna problema się pojawiła,
Tj silnik po chwili pracy zaczyna przygasać jak ssanie przestanie chodzić, filtr powietrza zamontowalem od samca w nim umiescilem czujnik temperatury powietrza bo wyskakiwał błąd.
Kilka razy bez puszki tylko z przełożonym czujnikiem temp odpalił i chodził nawet z 20 min złapał temp silnika i mogłem dodawać płynnie gazu,
Teraz jest sytuacja taka że odpalam zaskakuje za 3 razem pochodzi kilka sekund i zaczyna przygasać, otwieranie przepustnicy powoduje całkowite gaśnięcie a czasem nawet lekki strzał w kolektor, i tu pojawia się pytanie czym to może być spowodowane. Pompka paliwa jest z jakiejś alfy Romeo i dawała radę zamontowalem ją w komorze silnika niedaleko zaworu nagrzewnicy, paliwa wlałem wczoraj 10l bo myślałem że to jest przyczyną ale bez zmian, błędy już nie mrugają niby jest ok

Czy podciśnienia mogą dawać taki problem te które były od zaworów napędów pozaslepialem
 
     
krzysieksk22 
świeżak


Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 6
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2018-06-25, 15:06   

Koledzy wkladam sinik g13bb ze swifta do samca.pozostal mi jeden problem.jak poradziliscie sobie z wyjsciem wody z glowicy.standardowo sciana troszke przeszkadza.zrobilem wyjscie katowe jednak dalej jest malo miejsca.
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-06-25, 15:10   

Masowałeś ścianę grodziowa?
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.