Dzięki kostuch za rysunek. Gdybyś napisał; wepnij diodę równolegle z wtryskiwaczem, to bym zajarzył, a tak to ja wpinałem pomiędzy przewody, a masę samochodu.
Teraz nowość znalazłem
Wczoraj w trakcie jazdy tak z pół godzinki autko zgasło. Byłem nieco przygotowany, rozsprzęgliłem tą wtyczkę z wtrysku, i pomiar wtrysku - miernik pokazał 2,7k ohm. Po pół godziny 1,2k ohm. Hol do domu, i na wieczór wtrysk miał 40 ohm, autko dalej nie paliło. Dzisiaj rano 1,7 ohm, i autko pali na dotyk.
Chyba częściowy wniosek, że ze wzrostem temperatury wzrasta oporność wtryskiwacza, i przestaje wtryskiwać paliwo.
Jak to dziadostwo jest zbudowane? czy to jakiś termistor...? co dalej...?
Bo to był (nieświadomy) skrót myślowy.
W samuraiu wszystko jest sterowane masą, więc sygnały mierzy się względem zasilania a nie masy.
Pierwszy raz słyszę o takim zachowaniu wtryskiwacza. Z reguły działa albo nie
Wymień go na nowy/inny i ciesz się jazdą
kostuch, a a nie zrobimy cudu, jak z czujnikiem halla, nie przezwoję tej cewki ?
No po pierwsze nie wiem jak to będzie rozebrać, bo zaraz po kupnie samca, to ten cały korpus przykleiłem kiedyś czerwonym klejem na wysoką temperaturę (dostawał lewe powietrze), bo nie chciało mi się kupić uszczelki za 50zł.
Żeby przezwoić i tak musiałbyś wtryskiwacz wytargać. Silikon spokojnie rozkleisz, też teraz rozklejałem. Jeśli montaż jest taki jak w swifcie to się na irytujesz żeby odkręcić śruby trzymające wtryskiwacz (zrobione z gównolitu, wkręcone na klej:D).
Ok. Dzięki koledzy, będę coś kombinował, dam znać, jakie efekty, a gdyby ktoś miał taki wtryskiwacz, wiadome - w rozsądnej cenie, to proszę na pw., bo na ten czas, to widzę 2 sztuki, ale ceny, i wiadome w jakim stanie?
Demontaż samego wtryskiwacza w kilka minut, a więc; odkręcić z góry plastikową rurę od powietrza, odkręcić dwie śrubeczki na kopułce wtrysku, odkręcić dwie śrubki ( pierścień trzymający wtrysk, na nim jest także osadzona ta rura od powietrza)na klucz 10. Pociągnąć do góry wtrysk (jest osadzony na oringu), i tyle. Mamy wtrysk na zewnątrz o identyfikacji; Bosch 0280150 662 865 B
Przezwojenie w nim cewki jest niemożliwe, ponieważ wszystko jest zalane sprasowane, łącznie z metalem. Ja go rozciąłem, i oprócz cewki nie znalazłem żadnej elektroniki, tak więc mogę jedynie przypuszczać, że te zmienne oporności były w miejscu łączenia się przewodu z cewką.
Muszę kupić gdzieś sam wtrysk, albo komplet z całym gardzielem.
Dodano po kilku dniach; kupiłem, i wymieniłem sam wtrysk (końcówka wtrysku), nawet troszkę z innymi numerami, autko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum