Witam, mam pytanie jak załatwić sprawę z luzem na kuli lewej półosi, na początku
myślałem, że to luz na końcówkach drążków, potem, że luz na łożysku piasty
w końcu okazało się, że luz ma na kuli.
Pozdrawiam.
musisz wymienić łożyska zwrotnicy, są dwa na których zwrotnica pracuje jak kręcisz kierownicą... na zwrotnicy masz na górze i u dołu takie trzpienie przykręcane 4rema śrubkami, to właśnie te trzpienie wchodzą w środek tych łożysk.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
jeżeli to luz na tych łożyskach to załatwi sprawę, przy okazji wymień sobie uszczelniacz by nie robić 2x, koszt znikomy a zawsze to większa pewność, że nie zacznie srać olejem za tydzień...
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
btw. ceny to mają jak z aso w tym samurai serwisie...
te lożyska zwrotnicy kosztują od 10 do 30zł za szt w zależności od jakości, uszczelniacz 3zł...
symbol łożyska 30302, uszczelniacz 26/38/8 ew 25/38/8
to 3cie to łożyska piasty a piszesz, że są ok więc po co wymieniać, koszt tego lożyska to też 30-40zł czyli 80zł + uszczelniacz 20 ;)
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum