Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
drgania auta w lewo i prawo przy jezdzie miedzy 40 a 50 km/h
konan1412 
nowicjusz



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 25
Skąd: Iłża
Wysłany: 2019-03-20, 18:06   drgania auta w lewo i prawo przy jezdzie miedzy 40 a 50 km/h

Witam


Dawno się nie udzielałem na forum lecz sytuacja tego wymaga

podczas jazdy przy prędkości 40/50km/h auto zaczyna niemiłosiernie drgać w miarę przyspieszania drgania ustają lecz przy hamowaniu to samo auto na sprężynach i oponach typu SIMEX w stanie 3.8/10. Co może być powodem takiego zachowania

proszę o pomoc
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-03-21, 07:02   

Niewywazony wal...
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
konan1412 
nowicjusz



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 25
Skąd: Iłża
Wysłany: 2019-03-22, 16:03   

ale czuć ze to wychodzi z przedniego mostu a dzieje się tak nawet jak odpinam napęd na przód

jak podczas tych drgań patrze na koła widzę ze po prostu szybko skręcają w lewo i prawo
 
     
Junior 
pomocnik mechanika



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 418
Skąd: Gaszowice
Wysłany: 2019-03-23, 02:06   

Nie jest to przypadkiem takie coś? https://youtu.be/ncTgYl7P_TE
 
 
     
konan1412 
nowicjusz



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 25
Skąd: Iłża
Wysłany: 2019-03-23, 17:17   

tak , to jest coś takiego
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-24, 08:56   

Brak tłumienia amortyzatora skrętu lub jego całkowity brak
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2019-03-24, 09:19   

Amortyzator nie jest od tego.
Kiedy zaczęło się tak dziać? wymieniłeś coś? uderzyłeś w coś?
Najpopularniejsza teoria to suma luzów układu kierowniczego.
U mnie się tak działo jak drązek panharda się odrywał od ramy.
Sprawdz wszystkie końcówki w układzie kierowniczym, luz na przekładni kierowniczej i wszystkie gumy w zawieszeniu przednim
 
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-24, 09:23   

To od czego jest amortyzator skrętu?
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2019-03-24, 10:14   

fakir napisał/a:
To od czego jest amortyzator skrętu?

Głównie zeby Ci nie wyrwało kieraty z rąk przy uderzeniu w koło.
Dobry amor skrętu pewnie pomoze ale to jest pudrowanie syfa i za chwile efekt powróci.

często przy przeróbce na spręzyny mozna spotkać zle ustawiony kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, stąd moje pytanie kiedy się tak zaczęło dziać.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.