Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2014-02-23, 11:06
no właśnie to nie jest ciężarek, bo to coś pod tą blachą jest na gumowej poduszce i do czego to służy?
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-23, 11:19
Airgastonie to jest ciężarek :) na gumowej poduszce jest właśnie przymocowany ciężarek :D
Porównaj sobie foto skrzyni powyżej i jak masz ten otwór na lewarek zmiany biegów to do niego jest przykręcona ta blacha z ciężarkiem na gumowej poduszce.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2014-02-23, 11:22
A w jakim celu toto tam wisi?
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-23, 11:25
W teorii ponoć ma minimalizować drgania i "wyważać" lepiej skrzynię. W praktyce jeżdżę od roku ze skrzynią benzynową na którą ów ciężarek nie pasuje bo odpowietrznik wychodzi w innym miejscu niż na dieslowej obudowie i różnic nie odczuwam. Trudno jednoznacznie stwierdzić co konstruktor miał na myśli.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
SamNaSamZSam, dalej śmigasz na skrzyni z benzyny ??
Objawy u mnie to jedynka i dwójka np przy redukcji nie chcą wejść , ale przykładowo redukcja z 3 na 2 z lekkim dodaniem gazu i wchodzi ... A i wibracje na 4 też są .
Szukać skrzyni od benzyny czy kombinować coś z tą ? Co proponujecie ??
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-04-20, 21:37
jeżdżę nadal na benzynie. Czy szukać czy kombinować - jedno nie wyklucza drugiego. Wrzuć na auto jakąś sprawną benzynę, a później się będziesz martwić co zrobić ze starym gratem (możesz sprzedać ją mi na przykład :D)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2017-04-21, 21:25
różnica niezauważalna, pomijając różnicę fundamentalną, że ta z benzyny była sprawna i nie musiałem wajchować nerwowo przy każdej redukcji po kilka razy. Jeździ mi się dobrze. Gdyby nie jeździło mi się dobrze to bym podmienił gdyż dieslową wyremontował mi kolega Slavok i od x lat leży w szopie kręcona wiertarką co jakiś czas żeby olej rozbryzgać tylko w środku. Postanowiłem że zamienię je na powrót jak skończy się sprzęgło albo będzie inna okazja ku temu.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Rozjaśniłby ktoś bardzie temat skrzyni od poldka ?? Dorwałem za grosze taka skrzynie , wymaga parę modyfikacji z tego co wiem tylko dokładnie jakich ( fajnie jakby ktoś zdjęcia miał ) . I jeszcze pytanie czy sprzęgło ze starej podejdzie czy trzeba od poldka ?
Mam z diesla , ktoś mi coś mowił że wymaga przerobienia wału łączącego i ze poduszke trzeba przerobic ? To prawda czy pasuje bez przeróbek ?? Jeszcze jest sprawa w jakim stanie mam tą skrzynie od poldka ale zobaczymy
Jestem w trakcie przymiarek skrzyni od poloneza ale coś mi nie pasuje w niej . Bez tego dystansu co jest żeby połączyć TD ze skrzynia oryginalną nie chce całkiem wejść skrzynia poloneza . Z tym dystansem wygląda ze ładnie siada ale znów jest dziwnie przekrzywiona w prawo ... Czy może koło zamachowe tez trzeba od poloneza żeby siadło bez tego dystansu ??
Druga sprawa sprzęgło musi byc całe od poloneza czy tylko tarcza a docisk stary ?
O mocowaniu skrzyni i wale wiem ze trzeba przerobić .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum