Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2021-01-25, 16:30
Misiasty...
1. postaraj się proszę celować z postami w odpowiedni dział
2. silnik renaulta chyba turbo nie ma więc to nie td tylko d.
3. jeśli to nadal fabryczny silnik renaulta to ma oznaczenia F8Q, pobieżna lektura internetów skłania do przemyśleń, że ta jednostka raczej słabo nadaje się do taniego tuningu mocy.
4. wymień silnik :)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Sęk w tym że silnik ma śmieszny przebieg bo 60000km także szkoda mi go zmieniać...
Czy jest jakaś inna opcja ?
Słyszałem że można wymienić pompę na mechaniczna i ja podkręcić...
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2021-01-25, 17:32
ale to raczej w silniku peugeota, z turbo oznaczonym symbolem XUD9
Tutaj pewnie musiałbyś i pompę podmienić coby dawkę paliwa wyregulować i coś co by dmuchało powietrza więcej dołożyć (turbo, kompresor) i to jeszcze jakoś rozsądnie zestroić.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2021-01-26, 09:03
Wolnossącego diesla za bardzo nie podkręcisz, a już szczególnie tylko zwiększając dawkę paliwa, szybciej tłoki spłyną do miski, jak to coś da.
Można z pewnością zoptymalizować to i owo, ale efekt nie będzie znaczący.
Sama wymiana pompy nic nie poprawi, za to wymiana pompy i dołożenie turbo zrobi różnicę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum