Nie potrzebne możesz zaślepić bądź połączyć razem. Czujnik paliwa da się przełozyć.
_________________ Suzi 1.6 8V, red 4.16 Calmini, zawias Calmini 5', 31'Feedima Extrem evolution, tarcze tył,itp. W planach 2x ARB i, wyciągarka tył i przeszczep serca na zdrowsze
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-10-02, 09:14
Bak pewnie pozyskałeś z tego kolorowego wehikułu po prawej, dlatego nie jest zupełnie identyczny
A tak serio, to może tam być dodatkowa rurka, która odprowadzała pary paliwa do filtra węglowego pod maską, możesz to śmiało zaślepić.
Maver, miałeś u siebie kontrolkę rezerwy? Bo inaczej po co 3 klable
To cholera chyba się nie przekłada (czujnik w nowym zbiorniku jest trzymany od góry śrubkami), w starym zbiorniku ten czujnik jest jakoś zagnieciony.
Może jest opcja przerobić kable?
Chyba zajrzę do manuala:), ale jak ktoś ma pomysł, to proszę napiszcie.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Pomógł: 19 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-10-02, 10:22
Tak to jest taki sam zbiornik jak ja mam. Czyli zasilanie i powrót, filtr węglowy i 4 wejście odpowietrzenie zbiornika któe jest pod osłoną rury wlewowej
Miałem u siebie kontrolkę rezerwy.
W takim razie wystarczy mi albo kontrolka rezerwy, albo poziom paliwa.
Nie wiem co zadziała, ale wolałbym poziom paliwa znać.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-10-02, 12:01
W tym jednopinowym jest tylko poziom paliwa.
Skoro stary bak i tak pójdzie do utylizacji, to możesz wyciąć kawałek z pływakiem i nad nim popracować, a nuż uda się to zmotać.
W manualach nie znalazłem takiego schematu elektrycznego który by pokazywał 3 kable do czujnika poziomu paliwa. Domyślać że mogę, że kable są od: rezerwy, poziomu paliwa, masa.
Czy nowy zbiornik na jeden kabel od poziomy paliwa, jakoś sam się "zmasuje"? Podłącze tam kabel od poziomu paliwa, a masę i rezerwę zaślepić?
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2013-10-02, 20:09
Mav - jak by Ci wpadła do głowy przekładka pływaka i ewentualne spawanie na zbiorniku po benzynie to uważaj bo to śliski temat ..... generalnie spawanie zbiorników po benzynie jest surowo zabronione.... co innego po gazie LPG czy ropce.... wystarczy dobrze przewietrzyć.
Zbiornik na jeden kabel musi być zmasowany. Jeśli Twój miał 3 przewody to jeden z nich to masa ( możesz dolutowac do obudowy wskaźnika ) , a przewód od rezerwy nie podpinać.
_________________ Suzi 1.6 8V, red 4.16 Calmini, zawias Calmini 5', 31'Feedima Extrem evolution, tarcze tył,itp. W planach 2x ARB i, wyciągarka tył i przeszczep serca na zdrowsze
Dany44
Spawać broń boże, nie zamierzam zbiorników po paliwach.
Brwi mam ładne, nie chcę ich przysmażyć.
Dzisiaj zobaczę, czy dam radę jakoś delikatnie wydłubać pływak ze swojego starego zbiornika. Jak wydłubię to będę kombinować czy może jakoś da się zaadoptować do nowego - wedle podpowiedzi Didymosa.
misiek-888
a lutowanie nie jest też niebezpieczne na zbiorniku tak jak spawanie? :D
Tutaj mogę pływak wyciągnąć i polutować na spokojnie z dala od zbiornika, także powinienem być cały po operacji:)
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Ostatnio zmieniony przez Maverick 2013-10-02, 20:25, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2013-10-02, 20:24
misiek-888 napisał/a:
Pospawam każdy zbiornik (metalowy)bez fajerwerków.
Racja - oczywiście, że tak.... tylko, że o ile zbiornik po ON wystarczy opróżnić to zbiornik po benzynie a szczególnie stary zbiornik trzeba dobrze przepłukać BARDZO DOBRZE!! najlepiej jakimś środkiem do mycia silników ..... oraz najlepiej zalać wodą.
Dlatego napisałem aby raczej Maverick bez doświadczenia się za coś takiego nie brał.
Maverick - motaj motaj ..... jak by co to mam ori zbiornik do samca na wydanie niestety też z jednym kabelkiem.
E, a to nie jest bak od gaźnikowca?
We wtryskowym są trzy kable: plus i masa do pompy oraz poziom paliwa.
W gaźnikowym siłą rzeczy dwóch pierwszych nie ma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum