Witam,
zblokowało mi hamulec z przodu , wieć rozebrałem - rozebrałem wszystko co się dało - i wszyskie uszczelniacze ,łozyska ( tarcze .klocki , reparaturki zacisku to normalne ) - do wymiany , kupiłem co trzeba , ale powiedzcie - gumową uszczelke kuli założę , ale filcową -jak ? trzeba ją przeciąć ? bo nie przełożę przez kulę inaczej , naprawdę trzeba przeciąć ? czy są jakieś magiczne sposoby ? jutro składam ,mam już dość remontów ,teraz bym pojeździł !pomocy!
Wiek: 47 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 18 Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-06-14, 13:38
Najlepiej to wciskać nie tak jak pracuje czyli równolegle do boku kuli ale od góry albo przodu/tyłu i delikatnie naciągać wchodzi praktycznie bez zbyt dużego rozciągania. Półksiężyce na silikon, lepiej spowrotem poskładać do kupy bo blaszki nie uciekają i zawsze świadomość że mniej syfu się dostanie.
pocenie to naturalna rzecz, u mnie juz pojawil sie ladny olej od zewnatrz kuli i przy kreceniu kierownica slychac ocieranie sie metalu, charakterystyczne harczenie
jesli to banal to sobie poradze, gdyz jak wielu z was lubie robic to sam...
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
u mnie natomiast, (widziałem to też jak stał na kołach ale w sumie nie rzucało się to tak oczy, a lepiej zobaczyłem jak został podniesiony) opada koło, jak stoi na kołach też nie trzyma pionu. No i jest mały wyciek z mostu przy tym kole. Do wymiany uszczelniacz iiii ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum