Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-14, 17:07
Kupiłem SJ 410 i mam kilka pytań bo jestem zielony
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2012-12-13, 11:29   

a nie lepiej jakis ocynk ?
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-12-13, 11:45   

nie, ocynk się spawa do dupy zwykłym migomatem, po za tym ocynk który się utlenia z blachy podczas spawania jest cholernie szkodliwy... zwykłą blachę daj tak jak koledzy radzą i pomalują jakąś dobrą farbą.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
Ostatnio zmieniony przez slavok 2012-12-13, 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2012-12-13, 11:57   

ok

[ Dodano: 2012-12-16, 20:25 ]
Koledy mam pytanie bo siedze na tym forum, czytam i nic nie rozumiem za duzo dla mnie nowej wiedzy.

Mam pytanie:
- co daje to przelożenie 5,125 i dlaczego one jest najlepsze ?
- jak mam samuraja 1.0 z 88 roku to jakie ja mam przełożenie ?
- jak to jest z tym reduktorem jakie jest przelożenie w 1.0 i dlatego to 4 ileś tam jest najlepsze ?
- czy z czasem jak bym chciał coś motać to wymieniać i przełożenie w mostach i w reduktorze ?

z góry dzięki za wytłumaczenie
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-12-24, 15:33   

5.125 troche wolniejsze niz oryginalne mozesz na wyzszym biegu jechac w terenie bez wiekszej straty mocy taka samo jest z reduktorem im wolnijesz przelozenia tym lepiej jak masz 1.0 reduktor do tego 5.125 i silnik 1.3 to jedziesz na dwójce tam gdzie twoj kolega na seri 1.3 piłuje jedynke i jedzie tak samo..

pewnie chodzi ci o 4.16 redukuje o 84%krotki a długie o 12% przydatny przy kiekszych kolach blokadach itp..

zamiast brac sie z przelozenia zmien silnik na wiekszy i zalóż porzadne simexy:)

(jesli cos zle mowie to poprawcie)
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-12-24, 18:43   

Litrówka już fabrycznie ma niezłe przełożenia (4,11 w mostach + wolniejszy reduktor), z silnikiem i skrzynią od sj413/samurai całkiem nieźle sobie radzi z gumami 235/75/15, jest zauważalna różnica między samuraiem.
Nie jest natomiast prawdą, że reduktor 4,16 będzie wolniejszy na przełożeniu szosowym, bo przełożenie szosowe ma dokładnie takie, jak litrówka.
 
     
wariant123 
nowicjusz
wariant123



Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Śląsk, Zawiercie
Wysłany: 2013-02-12, 18:45   

a mi sie wydaje, ze w rame od litrówki nie wsadzisz silnika od 13 bo uchwyty łap (przy ramie) są w innych miejscach
_________________
sj410 16td.ic z vw sweter 2
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-12, 19:02   

To chyba nie jest duży problem.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2013-02-12, 19:12   

z tego co chłopaki pisali to tylko mocowanie czyli łapy zmieniały miejsce
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-02-12, 21:34   

Mam w litrówce silnik od 1,3, w prawdzie już tak kupiłem, ale nie widać, żeby łapy były przespawane, jakoś to wszystko spasowało.
Jak będę zakładał 1,6 to przyjrzę się dokładniej
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.