Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
wzrasta poziom oleju
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-05-14, 11:37   

Moniembl,
Możesz wytłumaczyć mechanizm przenikania benzyny z gaźnika do oleju silnikowego przy wysokim stanie w komorze pływakowej albo jeździe na ssaniu?
Jakoś mi rozum tego nie ogarnia... :roll:
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-05-14, 20:50   

moziembl napisał/a:
i tak powinieneś odpalać na benzynie i po rozgrzaniu przełączać na gaz, ale to twój tron. :) :) :) Po za tym naprawa w tym przypadku nie musi być droga może wystarczy go po prostu wymyć.


instrukcja tak mówi ale czemu???? ja z powodzeniem użytkuje już 4 auto na LPG a drugie na 1 generacji i zawsze jeżeli temp otoczenia jest wyższa niż +5 pale na LPG. Nigdy nic sie nie działo. Wiadomo że na minusie temp. szkoda parownika membran i silnika ale jak jest ciepło? czemu nie?


też nie czaje przenikania benzyny do oleju przez gaźnik???
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-05-14, 20:58   

by się lało przez gaźnik to chyba tej benzyny musiało by być tam tyle by się cofnęła do odmy heheh, nie ma opcji nawet jak zalewa to pierścionki tłokowe nie powinny puścić do dołu.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-05-15, 08:39   

a propos odmy ja mam fitr stożkowy a odma jest w opakowaniu po oleju czy to miało by znaczenie ?
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-15, 11:32   

Odma jest napewno potrzebna ale na mój gust to od braku odmy oleju powinno ubywać :-?
_________________
Samurai na springu
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-05-15, 13:40   

Odma jest skierowana do dolotu tylko ze względów ekologicznych, dawniej wylot odmy był kierowany prosto na glebę, ale, jak wspomniał @Qwai, przez odmę może ubywać, a nie przybywać.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-05-15, 17:38   

W nowoczesnych silnikach TD jest przewidziane przez inż że ma delikatnie uzupełniać poziom oleju....
gdyby tego nie robili to z sądu by nie wychodzili... w starych silnikach od zmiany do zmiany oleju starczało :-) lub malutkie doleweczki jak deko silnik ruszony a teraz producenci podają normatywne zużycie oleju do 0,7 / 1000 km - zakładając że masz VW w trybie long Life to może się okazać że dolanie 21 L oleju !!!!!!! jest w normie :-) :-) :-) :-)

paliwo do oleju dostaje się prawdopodobnie cylindrami ( większe tolerancje na pierścieniach tłokowych )
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-05-16, 08:40   

Sorry za zwłokę w odpowiedzi, ja swoje sądy opieram na dwu przypadkach, a prawie na trzech. Przy bardzo bogatej mieszance paliwo nie jest prawidłowo rozpylone i odparowane i dostaje się w postaci kropel pyłu paliwowego do cylindra gdzie zrasza gładzie, i razem z filmem olejowym trafia do oleju.
Przybywanie oleju miałem w poldku, kolega w maluchu. Dzieje się tak czasami też w starszych silnikach przy prawidłowo działającym gaźniku, kolega miał tak w Ładzie do pracy miał z pięć kilometrów więc cały dystans zimą przejeżdżał praktycznie na ssaniu, i tez mu przybywało oleju ale jak pojechał w dłuższą trasę do białego stoku to oleju od razu ubyło bo silnik się wygrzał olej się wygrzał i benzyna odparowała.
Jeśli więc sprawdziłeś że pompa jest szczelna, że olej to nie kawa z mlekiem czyli nie bierze płynu to innej przyczyny nie jestem wstanie wymyśleć niż te powyższe.

Co do odmy to co zrobiłeś z otworem, mam nadzieje że nie zatkałeś po zdjęciu ?
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-05-16, 19:46   

wąż do odmy idzie do puszki po redbulu ;-) a zamówiłem nową pompkę paliwa bo już sam nie jestem pewien jak by gaźnik żle lał to czy by nie miał wypadających zapłonów albo innych złych objawów a silnik się nie dławi i idzie jak trzeba gaz zakładam w przyszłym tygodniu więc jeszcze mogę szukać

[ Dodano: 2013-05-19, 21:23 ]
założona nowa pompa paliwa zrobione 200 KM i pół litra w oleju więcej spalanie równe 10/ 100
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.