Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
mazda 323 f 1,6 16v
Jendrek88 
nowicjusz



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 55
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-07-14, 23:17   

Projekt trochę został zamrożony z braku czasu a i dawno na forum nie zaglądałem ale ostatnio trochę się ogarnołem (wkońcu urlop) i pomału się odradza jak fenix z popiołu :-P mianowicie przód został posadzony na sprężynie tj.wahacze pajero tył również skonstruowałem tam sierżanta a wahacze od frontery z poprzedniego prototypu wyleciała skrzynia poldolota nie do końca zdawała egzamin miałem problem ze sprzęgłem wydaje mi się że powodem było nie wyosiowanie całkowite tegoż zestawu gdyż wycierało łapki powędrowała tam teraz skrzynia od mazdy mx5 która pasuje już idealnie ma takie same mocowania co ten silnik co szło za tym przerobienie łap pod skrzynie oraz reduktor a także skrócenie wałka ich łaczcego postaram się wrzucić jakieś świeższe foto niebawem
_________________
SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)

Jeep xj 4,5" 31x10,5x15 2,5TD VM dupowóz
 
     
ignorancik 
świeżak
Ignorancik


Wiek: 51
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 13
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2014-07-16, 22:20   

No właśnie ta skrzynia nie dawała mi spokoju. Nie dość, że mało precyzyjna, to jeszcze niezbyt wytrzymała.
A jak tam ogarnąłeś problemy z elektryką, bo pamiętam, że samochód tracił moc i gasł na debiutanckim rajdzie ?
Komputer o ile dobrze pamiętam był chyba oryginalny, tak ?
Czy konieczne jest przeniesienie chłodnicy na pakę, czy zostaje na tyle miejsca, że się zmieści ?
Cały czas się zastanawiam nad tym, czy wkładać silnik Suzuki, czy pójść w Twoje ślady... ;-)
_________________
pozdrawiam
Wojtek vel Ignorancik
Samurai 1.3, 31"
 
 
     
Jendrek88 
nowicjusz



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 55
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-07-19, 07:35   

wiązka poprostu została odchudzona o oświetlenie cała reszta co dot silnika została komp oryginalny przeniesiony pod dach bez przedłużania problem jaki wtedy wystąpił z mocą dotyczył zasilania paliwem poprostu jak mało paliwa ma takie objawy jeszcze wtedy na tym rajdziku również nie miałem założonego filtra powietrza i zassało mi liścia który zablokował się w przepływce co miało dodatkowy wpływ na pracę,jeżeli chodzi o chłodnicę ja wybrałem tył bo z przodu mam zderzak pod wyciągarke i takową chciałem zamontować generalnie to jest do zrobienia z przodu miejsca myślę żę wystarczy ;-)
_________________
SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)

Jeep xj 4,5" 31x10,5x15 2,5TD VM dupowóz
 
     
droidboo 
zapaleniec
Zwany Miśkiem.



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 274
Skąd: Wrocław/Zielona Góra
Wysłany: 2014-07-27, 11:30   

Gratuluję swapu:) Jak rajd opekales bez filtra, to teraz dobrze przeplucz silnik, bo pyl z olejem piekna emulsje scierna robi :)
_________________
Nie ma za dużych kół, są tylko za słabe silniki, za szybkie przełożenia i za mało podcięte nadkola ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.