Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 100 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2013-10-08, 11:05
Bez traction bara przejechałem jakieś 3 tys km w tym parę razy z przyczepą 2,5t. Nadal nic się nie zepsuło. Nie mówię, że to najlepsze rozwiązanie, ale też nie ma co dramatyzować, że bez tractiona bara dzieją się jakieś dziwne rzeczy. Nie ta moc pod maską.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-08, 11:21
rybagosc napisał/a:
witam wracam do tematu bo dalej jest nie rozwiązany znajomy mi nagrał filmik a ja wywoływałem objaw nagrał tak jak nagrał... nie ma co komentować bardziej proszę się skupić w czym jest problem https://www.youtube.com/watch?v=HnFG6sQWZAA
a nie brakuje ci piór w resorach?? Jakby za miękkie były, na pierwsze wrażenie. Zresztą jak widzę tą "szpicśrubę", co wychodzi przez płytę, do której przymocowane są cybanty, to np. w mazurowych HD lekko tylko wystaje, a u Ciebie, to można nią orać glebę :D
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-08, 13:19
Podzielam pogląd Maniasa79 - pierwsze wrażenie, że "cienkie" resory i je wygina zwyczajnie. Później zacząłem się zastanawiać czy nie brakuje Ci jakiegoś pióra pomocniczego, a później że może są "za cienkie". Słabo widzę, ale czy Ty masz tylko pióro główne a kolejne to już to pomocnicze co idzie przez 3/4 długości pióra głównego? W mazurach mam pióro główne w które wchodzą polibusze i pierwsze pomocnicze jest takie jak główne, po całej długości resora i zawiniętymi uchami. I tutaj wygląda jakby resor majtał się na piórze głównym, w okolicach tego pomocniczego co idzie Ci przez 3/4 długości resora, a cała reszta trzyma sztywno.
Zmierz proszę grubość pióra głównego.
Co do obejmy trzymającej upiórzenie to w oryginałach też miałem takie "luźne". W Mazurach są szczelnie przylegające obejmy.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-11, 10:41
Mazur - Mazurowi nie równy mi się wydaje. Jak ja zamawiałem to mnie Mazur maglował o różne informacje począwszy od mas wpisanych w dowód przez zakres użytkowania pojazdu i tak wspólnymi siłami debatowaliśmy na doborem grubości i ilości piór. Więc to chyba może być różnie, tak samo jak różne były oryginały i się wszyscy dziwowali jak wkleiłem w temat z resorami grubość moich piór :D no chyba, że moje Koromysło jest wyjątkowe również pod tym względem i moje wnioskowanie oparte tylko na jego wyjątkowości nie jest uprawnione do przeniesienia na inne Samce.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
moim zdaniem to zwyczajnie wyj.ny wieloklin na wale lub problem w relacji atak-talerz wystarczy zaobserwować flansze a dźwięk tylko potwierdza. Nie wibruje Ci nic?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 348 Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-10, 22:10
Moim zdaniem problem widze w wale. Wieloklin lata jak........piiiiiiiii składa sie jak scyzoryk. W tym miejscu ma być sztywny jak malpi ch.....
_________________ Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2014-08-19, 21:08, w całości zmieniany 1 raz
Witam
odgrzeje temat bo pasowałoby mi mieć takie ustrojstwo u siebie, gdyż podczas ostrego ruszania dośc mocno "huśta gruchą". Zawieszenie SPOA.
Czyktoś ma fajny patent, jakąs wydumke która łatwo można by zmotać. Może jakąś fotorelacje.
Ktos motał u siebie i zechce podzielić sie spostrzeżeniami? (Jakich materiałów użyć, sugestie wykonania)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum