Tak korzystając z tematu napiszę dla potomnych, przy minimalnej ilości przeróbek do samuraia pasuje bak z cinquecento/seicento bak ma wprawdzie tylko 35 litrów, ale za to nowy można dostać za ok. 80 zł :)
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-03, 21:26
Maverick napisał/a:
co to znaczy minimalna ilość przeróbek?
Wystarczy odciąć oryginalne mocowania baku z samuraia i przykręcić bak do poprzeczki pomiędzy amortyzatorami np. przy pomocy szpilki oraz do rury za zderzakiem przy pomocy u-boltów
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-04, 18:41
jeżu napisał/a:
Masz może fotki jak to wygląda.
jutro zmieniam resory na Mazura to cykne fotki :)
generalnie bak wygląda i pasuje jakby był pod samuraia :) wlew, przetłoczenie pod wydech itd. ważne tylko by bak pod gaźnikowca był z 700 po 1994r. produkcji (do 1994 w wersji z okrągłym korkiem paliwa był inny kąt wlewu)
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-04, 19:09
Radek1977 napisał/a:
Czyli do samiego na wtrysku ten przeszczep sie nie przyjmie ?
do samiego na wtrysku nadaje się bak z cinquecento 900 na wtrysku, albo cinquecento 1100 albo seicento 900/1100
bak sc różni się od baku cc minimalnie przetłoczeniem pod wydech, ale nam to nie przeszkadza
a baki cc były i pod gaźnik i pod wtrysk, różniły sie mocowaniem pod pompe/pływak
Poniżej zdjęcia pływaków ze zbironików Samuraiowych.
Pierwsze to mój zbiornik przegnity, gdzie jak Kostuch stwierdził, że brązowy kolor w Samuraiu to egzotyka.
A drugie zdjęcie to pływak ze zbiornika paliwa na podmianę.
Jest różnica.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-06, 12:47
Radek1977 napisał/a:
Zdjatka bardzo mile widziane :) bo musze roziwzanie jakies szybko i dla siebie znalezc
sory za jakość zdjęć, ale tak to jest gdy prosi się szwagra...
belka do której przymocowany jest bak wygląda u mnie nieco inaczej z uwagi na zmienione mocowania amorów, ale przy oryginalnej belce bak zamontowany był tak samo
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-04-25, 20:53
3.....2.....1....
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
odgrzewam... u mnie jest tylko jeden pin na plywaku i przewod pomaranczowo-zolty OK. podpinam go i powinno byc OK. wytlumaczcie lopatologicznie jak zrobic do tego mase... podlaczalem mase pomiedzy bak a rama, bak a buda i nic. wiem ze wiekszosc uwaza "po co mi poziom paliwa" , no ja bym jednak chcial miec dzialajacy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum