Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-08, 11:16
Wygląda, że to od vitary 2.0 http://www.ebay.com.au/it...8-/191279081783 co najmniej. Jeśli to ten sam (choć "Type" trochę inny) to zaraz spróbuję wybadać gdzie jeszcze siedzi takie coś.
[ Dodano: 2014-12-08, 11:28 ]
chomik. napisał/a:
Mitsubishi 31100-60A2 M1TZ2481 ?
A sprawdź jeszcze proszę czy tam zamiast Z nie powinno być 7? jeśli tak to np. tutaj masz listę samochodów u których to jeszcze potencjalnie występowało: http://e-katalog.intercar...cr_content.html
Tutaj też jakiś trop: http://elauber.pl/czesci-...ozruszniki/2795 - dużo suzuk ogólnie, a jak wklepiesz w googla ten kod z 7 zamiast Z to nawet lista dostępnych części zamiennych jest spora więc z resuscytacją tego rozrusznika problemu być nie powinno.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
właśnie widziałem. Wielkie dzięki za pomoc, fajnie, że dużo części jest do niego, więc może się uda go ogarnąć w rozsądnej cenie, lub dopaść inny na zamianę
[ Dodano: 2014-12-08, 18:57 ]
sprawa załatwiona, podrzuciłem koledze ten rozrusznik na szrot, on wyszperał elektromagnes z innego samochodu, który pasuje i śmiga wszystko jak należy. Jutro jeszcze rozbiorę cały rozrusznik, poczyszczę, przesmaruję dla pewności i trafi do Żółtasa
[ Dodano: 2014-12-08, 18:58 ]
sprawa załatwiona, podrzuciłem koledze ten rozrusznik na szrot, on wyszperał elektromagnes z innego samochodu, który pasuje i śmiga wszystko jak należy. Jutro jeszcze rozbiorę cały rozrusznik, poczyszczę, przesmaruję dla pewności i trafi do Żółtasa
Mam założony rozrusznik z BMW e34 2.0 benzyna. Moduł zęba rozrusznika jest taki sam, konieczny jest dystans 17mm. Rozrusznik działa już 2 lata bez problemu. Może komuś przyda się taka informacja.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2014-12-14, 11:01
jeżu napisał/a:
Mam diesla VW, ale skrzynia i koło zamachowe jest samuraiowe.
no tak, ale problem z rozrusznikiem dotyczy raczej rozmiaru bloku silnika suzuki G16A/B, który uniemożliwia prawidłowe (osiowe?) zamontowanie rozrusznika
rozwiązanie to jak pisali przedmówcy albo szlifowanie bloku albo upolowanie określonego rozrusznika
nie wiem czy to samo jest w 1.6D - pewnie jak piszesz nie, ale to najprawdopodobniej kwestia rozmiarów silnika, gdzie nic nie blokuje rozrusznika
skrzynia i koło nie mają tu raczej nic do rzeczy?
Masz rację rozrusznik z bmw zamontowalem bo oryginalny nie dal rady krecic dieslem. Obejrzyj jednak rozruszniki z bmw, występuja co najmniej dwa rodzaje - cienki i gruby.
Tak wiec cienki rozrusznik nie pomogl :( Jest dokladnie to samo, co bylo. Niby odpala, ale charczy i wyje, a z kazdym odpaleniem jest gorzej. Nowy rozrusznik montowal czlowiek, ktory robil swap, takze zna sprawe i raczej niczego nie pomylil. Pytanko do ludzi ktorzy swapowali 1.6 - z czego macie kolo zamachowe? Bo mi zostalo to z 1.3 i mechanik twierdzi, ze to moze byc jego wina, bo gdyby bylo wieksze ze 2 cm to rozrusznik lapal by idealnie. Z tego, co kojarze to kolo z 1.6 nawet nie pasowalo. Bede bardzo wdzieczny za pomoc :)
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-12-20, 17:32
Jak skrzynia zostaje od samuraia, to zamach musi być od 1,3, koło od 1,6 nie mieści się w dzwon skrzyni.
A w jakim stanie masz zęby na kole zamachowym?
Może są skatowane i wykańczają zęby w rozruszniku.
Mocowanie obecnego rozrusznika bylo mocno kombinowane, lacznie z dospawywaniem nakretek do flanszy, zeby rozrusznik byl odpowiednio blisko kola, z ktorym sie zazebia. Bez tego w ogole nie chcial dzialac. Te 120 zl moge zaryzykowac :)
Prześli zdjęcia tego motanego mocowania.
_________________ yahoo33,
Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
Próbowałem zrobić dzisiaj zdjęcia ale ni cholery nic nie widać. Z góry rozrusznik się zasłonięty kablami i przewodami, a do środka aparatu nie włożę, bo za duży. Flansz mam mniej więcej taką, nie znalazłem aukcji, z której kupowałem, ale wiem, że jak inne kosztowały po 250-300zł to udało mi się znaleźć poniżej 150zł. Wyglądala jak wszystkie inne :) http://archiwum.allegro.p...3854758794.htmlhttp://archiwum.allegro.p...3854758794.html
Ale wiem też, że flansza była przerabiana przez mechanika, bo w ogóle nie chciało się to zamontować. Myślicie, że mógł coś pomieszać przy mocowaniu silnika? Ustawienie skrzyni względem silnika nie powinno mieć znaczenia, bo rozrusznik i koło zamachowe są mocowane do tak jakby do silnika, czyli wszystko powinno być po staremu. Dobrze myślę?
Dzieki za pomoc :) temat rozrusznika zostal chyba wyczerpany, generalnie jak rozmawialem ze szwagrem to wyszlo na to, ze jako tako silnik na skrzynie musi wejsc centralnie i nie moze odejsc na jedna czy druga strone. Natomiast jest szansa, ze silnik wzgledem skrzyni jest przekrecony, i dlatego rozrusznik oddalil sie od kola zamachowego. Podrzuce ten trop mechanikowi i zobaczymy, co zrobi.
Mam natomiast inny problem, nie zakladam nowego tematu, moze ktos mi tu pomoze :)
W pewnym momencie silnik zaczal trzymac wysokie obroty, ok 2 tys, tak na zimnym jak i na cieplym. Natomiast na zimnym silnik fajnie sie wkreca i trzyma rowne obroty, a jak sie zagrzeje zaczyna urywac zaplon, na wolnych obroty faluja, na gaz reaguje z opoznieniem, przerywa i nieraz nie wkreci sie wyzej, niz 4/5 tys, bo silnik przerywa. Macie moze pomysl co to moze byc?
Wałek sprzęgłowy musi trafić w sprzęgło. Jeśli nie było by w osi na pewno byś to poczuł.
Jeśli jest w osi to skrzynie względem silnika możesz sobie obrócić do góry nogami a rozrusznik względem koła zamachowego będzie w tej samej pozycji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum