Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Panhard w Samuraiu
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2015-09-06, 11:01   

Z tego co słyszałem od ludzi co jeżdżą po rajdach odj jimnego potrafią podobno pękać ale jak nie przetestujesz to się nie przekonasz
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-09-06, 11:02   

Ari ale chyba nie chcesz wahaczy z jimny łaczyc z sierzantem tylko dasz panharda ;) ja w zmotce mam wahacze z jamnika i poziomo ustawionego panharda
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-09-06, 12:21   

Wiesc gminna niesie ze wahacze z jimniego sa papierowe. Pokrzywione przednie widzialem na wlasne oczy u kolegi w jimniku. Ale na dojazdowki sa ok!
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-09-06, 13:54   

Dzięki za info.

Tak czy inaczej wahacze kupione.
Aż tak wyczynowo to nie jeżdżę tak więc może trochę wytrzymają, a jak puszczą to będę myślał dalej.
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-09-06, 13:56   

w sprawie zawieszenia do szybościówek proponuje uderzyć do konstruktora tego auta
https://www.facebook.com/samurairally?fref=ts
forumowy kolega Sjbielsko (http://samurai.org.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=1277)
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-10-23, 10:56   

Do szybkościówek z przodu wahacze radiusy z tyłu sierżant. Nie słuchaj kolesi którzy mówią ze auto bedzie się przechylać od rodzaju wahaczy.
Specyfika szybkich rajdów jest zupełnie inna niż przeprawy. I zrobić zawieszenie które będzie dobrze pracowało na duzych poprzecznych nierównościach.
Wiekszym problemem jest dobranie spręzyn i amortyzatorów żeby wytrzmały szybką jazdę bez gotowania . (My potrafimy zagotować B6 po 6 km jazdy )
Ważne też jest żeby zmocować odpowiednie stabilizatory .

Co do wytrzymałości wahaczy jimnakowe nie są najmocniejsze ale można na nich jeździć.
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
piotr1975 
nowicjusz



Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2015-10-24, 11:43   

Koledzy co myślicie o takiej konfiguracji zawieszenia na sprężynach

Przód : wahacze jimny tylne + amortyzator felicia kombi tył + sprężyna focus kombi tył + panhard


mniej więcej było by to tak ustawione



tył : wahacze i sierżant własnej produkcji + sprężyna felicia kombi tył + amortyzator ford range
_________________
Suzuki Samurai 1,3 gaźnik, szerokie mosty, lift 2``, springi, reduktor od SJ410, odwrócone trójkąty, tył tarcze, opony Simex 235x70x15, wciągarka
Ostatnio zmieniony przez piotr1975 2015-10-25, 17:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-10-24, 18:02   

Fotki nie robią .
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-10-24, 23:06   

Najpierw naucz się fotki z google+ wstawiać. Musisz użyć krótkiego linku, a nie przekopiowanego z paska adresu.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
JAKUB83 
nowicjusz
JAKUB83


Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 36
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-10-25, 11:04   

Tylko jak chcesz z przodu wachacze z jamnika to zapodaj tylne a nie przednie ;-)
Co do tyłu to ja mam sierżanta i wleczone własnej konstrukcji i amory ranger - fajnie robi a wygina się jeszcze lepiej.
Zobacz jak robi w wątku Mój samurai
_________________
samurai wtrysk, spring, federal 30x9.5 R15 i trochę innych modyfikacji
 
     
piotr1975 
nowicjusz



Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2015-10-25, 16:09   

JAKUB83 napisał/a:
Tylko jak chcesz z przodu wachacze z jamnika to zapodaj tylne a nie przednie ;-)
Co do tyłu to ja mam sierżanta i wleczone własnej konstrukcji i amory ranger - fajnie robi a wygina się jeszcze lepiej.
Zobacz jak robi w wątku Mój samurai


wahacze raczej są tylne ale głowy nie daję takie kupiłem

pytałem co sądzicie o zastosowaniu z przodu amortyzatora ze sprężyną ala macpherson

i jeszcze jedno pytanie czy śruba mocująca amortyzator do mostu powinna być wzdłuż wahacza (jak na zdjęciu powyżej) czy wzdłuż mostu
_________________
Suzuki Samurai 1,3 gaźnik, szerokie mosty, lift 2``, springi, reduktor od SJ410, odwrócone trójkąty, tył tarcze, opony Simex 235x70x15, wciągarka
 
     
JAKUB83 
nowicjusz
JAKUB83


Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 36
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-10-25, 16:20   

Jeśli chodzi o zastosowanie Mcpersonow to jeśli będzie to zrobione z głową to możesz montować ;-)
Jeśli zaś chodzi o mocowanie amorow przy moście to ja osobiście uważam że lepiej dać śruby wzdłuż do wachacze aczkolwiek jeśli nie chcesz ani tak ani tak to daj amory z mocowaniami na szpilke a nie na oczko ;-)
_________________
samurai wtrysk, spring, federal 30x9.5 R15 i trochę innych modyfikacji
 
     
piotr1975 
nowicjusz



Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2015-10-25, 16:48   

moziembl napisał/a:
Najpierw naucz się fotki z google+ wstawiać. Musisz użyć krótkiego linku, a nie przekopiowanego z paska adresu.


właśnie że nie kopiuje z paska
pod prawym myszki "kopiuj adres obrazka"
przedtem tak robiłem i było ok teraz rzeczywiście nie działa jak jestem wylogowany z google
może ktoś wie co jest nie tak

już powinno być ok musiałem udostępnić album
_________________
Suzuki Samurai 1,3 gaźnik, szerokie mosty, lift 2``, springi, reduktor od SJ410, odwrócone trójkąty, tył tarcze, opony Simex 235x70x15, wciągarka
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-10-25, 19:47   

Poszukaj na forum gdzies był samek przerobiony na mc persona z bmw e39 a jak chcesz dać amor w sprężynę to zobacz przedni zawias z disco1 300tdi
 
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-10-25, 19:54   

Amorki za słabe :)
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-10-26, 18:48   

piotr1975 napisał/a:
moziembl napisał/a:
Najpierw naucz się fotki z google+ wstawiać. Musisz użyć krótkiego linku, a nie przekopiowanego z paska adresu.


właśnie że nie kopiuje z paska
pod prawym myszki "kopiuj adres obrazka"
przedtem tak robiłem i było ok teraz rzeczywiście nie działa jak jestem wylogowany z google
może ktoś wie co jest nie tak

już powinno być ok musiałem udostępnić album


No to własnie jak byś kopiował w paska adresu, żeby wstawić prawidłowo fote z google+ trzeba zaznaczyć daną fotę po czym kliknąć w trzy połączone kropki i kliknąć w okienku którym się pojawi Pobierz link do udostępnienia, i ten link wstawić dopiero lub go wysłać inaczej nie będzie działać
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
piotr1975 
nowicjusz



Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 41
Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: 2015-10-28, 14:14   

Kwadrat napisał/a:
Amorki za słabe :)


pod jakim wględem za słabe
_________________
Suzuki Samurai 1,3 gaźnik, szerokie mosty, lift 2``, springi, reduktor od SJ410, odwrócone trójkąty, tył tarcze, opony Simex 235x70x15, wciągarka
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-10-28, 17:54   

Pręt tloczyska cienki, amor cienki parę razy się bujniesx i się zagotuje ,puszcza uszczelniacze i zrobi się pompka, oczko też jest malutkie zaraz się gumy roz....albo urwa:-) czyli są zbyt delikatne w teren więc zamiast eksperymentować załóż coś już sprawdzonego .info na ten temat znajdziesz na forum ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.