Najczęściej wodę się leje w kanały odprowadzające tą wodę.
Jedna opcja to po prostu lać w kratkę na podszybiu, ale jak dobrze mamy zapchane to po otworzeniu maski na grodzi są 2 rurki, a właściwie kolanka gumowe.
Wybacz ale nie chce mi się robić foty, może ktoś inny poratuje
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-02, 13:02
Hałas napisał/a:
Najczęściej wodę się leje w kanały odprowadzające tą wodę.
Jedna opcja to po prostu lać w kratkę na podszybiu, ale jak dobrze mamy zapchane to po otworzeniu maski na grodzi są 2 rurki, a właściwie kolanka gumowe.
Wybacz ale nie chce mi się robić foty, może ktoś inny poratuje
Proszę, jedno z kolanek wskazane kółeczkiem:)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Hmmm czytam patrze i widzę że kupę z tym roboty. U mnie ogrzewanie i nawiewy działają lux....no prawie dmuchawa działa mi tylko na najwyższych obrotach. Przełącznik wolne srednie szybkie rozebrałem i jest ok. Co doradzicie? Kable idące do dmuchawy też są ok. Muszę rozbierać cała dechę?
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-02, 14:29
robertisyn napisał/a:
Hmmm czytam patrze i widzę że kupę z tym roboty. U mnie ogrzewanie i nawiewy działają lux....no prawie dmuchawa działa mi tylko na najwyższych obrotach. Przełącznik wolne srednie szybkie rozebrałem i jest ok. Co doradzicie? Kable idące do dmuchawy też są ok. Muszę rozbierać cała dechę?
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
najprawdopodobniej coś złego dzieje się z rezystorem sterującym obrotami silnika w nagrzewnicy
Tu masz foto i przykładowe rozwiązanie problemu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1760936.html
O ile dobrze pamiętam ktoś na forum pisał że można dostać się do tego modułu bez rozbierania dechy. Zerknij do instrukcji serwisowej, jak zobaczysz jak to jest zbudowane, to ogarniesz to bez większych problemów.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-01-02, 14:51
U nas na forum też dobrze temat rozpoznany. Dobrze bo i nas i dobrze bo dobrze rozpoznany. Faktycznie były głosy, że się da wyjąć i włożyć bez całkowitego rozbierania :D zupełnie jak w życiu... http://samurai.org.pl/vie...zystor+dmuchawy
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
A ja jeszcze dodatkowo rozkręciłem węże od nagrzewnicy i uderzyłem z dużego ciśnienia wodą do środka parę razy.Przez lata w środku nagrzewnicy tez odkłada się syf i blokuje kanaliki.Jak się parę razy uderzy ciśnieniem do środka to ten syf wylatuje.Już w trzech autach tak robiłem i pomagało dużo także polecam taką operację.Trzeba się jednak liczyć z tym że jak nagrzewnica będzie już słaba może tego nie wytrzymać.
Witam ja również mam problem ale nie tyle z samą nagrzenicą co z kanałami nawiewowymi któryś z poprzednich użytkowników usunął
klapkę sterującą powietrze na twarz i w ten sposób mimo że nagrzewnica mi grzeje dosyc dobrze to cały czas leci zimne powietrze z racji tego że w samuraiu
na twarz zawsze leci zimne, a co gorsza szyby parują bardzo szybko ponieważ nie dostaje się tam nic nawiewu, i mam takie pytanko czy może ktoś ma starą zepsutą nagrzenicę z tym kanałem i klapką to bym chętnie przygarnął, o ile wogóle można to naprawić nie rozbierałem deski tylko organoleptycznie z góry i z boku to obejrzałem .
Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?
Witam, mam u siebie problem z ogrzewaniem, a właściwie jego brakiem. Przed zimą wyciąłem otwór do nagrzewnicy i wszystko ładnie wyczyściłem, ale niestety niewiele to pomogło.
Zauważyłem, że wężyk doprowadzający płyn do nagrzewnicy robi się gorący już po kilku minutach a nagrzewnica po kilku minutach robi się właśnie chłodna... Zdemontowałem całą deskę rozdzielczą i wyjąłem obudowę z nagrzewnicą i nadmuchem. Myślałem, że może nagrzewnica jest gdzieś zapchana, ale nie wygląda na to bo po demontażu wyciekł z niej cały płyn. Czy ktoś może coś doradzić?
Kiedyś miałem zmienioną chłodnice na taką od Daewo Tico, która jest trochę mniejsza - czy to może mieć jakiś wpływ? Czy może ta chłodnica jest za mała, przez co w obiegu jest mniej płynu i nie jest przetłaczany przez nagrzewnicę?
Proszę o pomoc bo auto potrzebuję na co dzień do pracy i muszę szybko wszystko poskładać.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum