Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Samurai na zawieszeniu Jimny?
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-29, 14:29   

Mozna jeszcze dac sprezynu od wewnatrz :) kolega wlasnietestuje u siebie.
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-06-29, 16:47   

Wiele aut tak ma fabrycznie i jakoś jeżdżą np patrol y60, jimny też tak ma .
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-06-29, 17:29   

Tylko tylne części ramy mają odpowiednio szersze.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-06-29, 22:13   

Plusem tego że w samcu da się sprężyny od środka jest to że pracują w pionie i nie wyginają się na boki.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-06-30, 10:42   

DUŻY napisał/a:
Gorbi napisał/a:
Powiadasz,ze lepiej sie sprawdzi tyl na Vitarze niz z Jimny-ego, z tym ze sprezyny nie pod a na zewnatrz ramy?


Cokolwiek byś nie robił nigdy nie dawaj sprężyn pod ramę.. bo albo zrobisz wóz drabiniasty albo skok jak w syfiku na glebie :lol:


Histeryzujesz ;-)
Trzeba dać sprężynę dwustożkową i przy tej samej wysokości sprężyny jest większy skok, niż przy zwykłej walcowej.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2017-07-02, 10:58   

Gorbi napisał/a:
Powiadasz,ze lepiej sie sprawdzi tyl na Vitarze niz z Jimny-ego, z tym ze sprezyny nie pod a na zewnatrz ramy?



Poza mocowaniem sierzanta na moscie robota latwa i przyjemna.
Plusy to prostota wlasnie,
Cena
Vitarowcy maja dosc dobrze rozgryzione rozne konfiguracje sprezyna/amor z osobowek (jak bedzie za twardo, za mieko, za wysoko czy nisko)
Wyzkrzyz lepszy niz na radiusach
 
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2017-07-05, 21:14   

Nurtuje mnie ta niewiadoma:

"Pytanie do Was czy po zastosowaniu wahaczy z linka bedzie lepiej niz na seryjnych z Jimnego (wytrzymalosc pominmy)? Dobrze mysle,ze zapodajac wahacze ze zmienionym katem zawieszenia bede mogl wsadzic kola 31 cali nie windujac zbytnio auta przy zastosowaniu krotszych sprezyn?"

https://www.samurai-serwi...zuki-jimny.html
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-07-05, 22:19   

A to niby jakim cudem takie wahacze mają umożliwić założenie większych kół bez liftu?
Zmieniony kąt na wahaczach służy temu, żeby w mocniej zliftowanym zawieszeniu przywrócić właściwy kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy i niczemu więcej.
Jak będziesz coś rzeźbił na mostach samuraia i wahaczach jimny (co jest imho stratą czasu), to możesz sobie od razu mocowania wyspawać pod takim kątem, żeby wyprzedzenie pasowało do liftu na oryginalnych wahaczach.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.