Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
płukanka silnika - engine flush
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-05-06, 11:33   

Dzięki. A jak takie gotowanie oleju ma się do jego normalnego użytkowania w silniku spalinowym, bez jego przegrzewania? Coś to mówi? Bo moje sceptyczne oko nie potrafi doszukać się analogii.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-05-06, 12:37   

W plaskaczu pokazuje mi temperature oleju przy ostrym grzaniu na asutostradzie max 110 C.
Tak więc gotowanie go pewnie w temperaturze ~400 C. ma się ni jak do rzeczywistych warunków
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-06, 12:44   

Przy ostrym palowaniu MX-5tki olej moze zagrzac sie do 140 stopni, to jeszcze auto przelyka.
Przy normalnej jezdzie nie ma mowy zeby tak wysoko poszlo, zawsze mozna kupic kanapke z chlodniczka wodna pod filtra oleju.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
rojber 
świeżak



Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 19
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-05-06, 15:09   

yahoo33 napisał/a:
W plaskaczu pokazuje mi temperature oleju przy ostrym grzaniu na asutostradzie max 110 C.
Tak więc gotowanie go pewnie w temperaturze ~400 C. ma się ni jak do rzeczywistych warunków


Dokładnie.

Castrol Edge 5W30 vs BMW Original

Ponad 40 minut gotowania w temperaturze 400 oC

http://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk
_________________
Samurai 1.3 EFI '91 / Mazur Leśnik +2" / Extreme Trekker 28"
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-05-07, 23:46   

Dobra nie chcieliśta radzić to będzie trza zweryfikować empirycznie, zakupiłem płukankę Liqui Molly 2662 dla Pro P(ł)ukaczy :D jak mi kowadła nie sfilcuje do reszty to zdam relację o ile wzrosła moc i moment, przy jednoczesnej redukcji spalania do zera.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-05-07, 23:54   

Koledzy z mx-5 chwala sobie te plukanki.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Gardor 
rozgadany



Wiek: 32
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 143
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-05-10, 20:40   

Koledzy z forum BMW również chwalą tą płukankę i sam zamierzam ją wykorzystać za 2,5tysia km :D
_________________
Instantboy by SamNaSamZSam
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-05-11, 08:54   

ale o której piszecie? 2640 czy 2662? :) 2640 stosowałem wymianę temu, do dziś nie zgasiłem silnika bo mi się nie opłaca, tak mi spalanie spadło i osiągi podniosło :D teraz zakupiłem tę wersję pro 2662.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Gardor 
rozgadany



Wiek: 32
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 143
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-05-12, 19:58   

Ja mam Sam 2640 ;)

Jeszcze stosuje dodatek do diesla paliwa :D



_________________
Instantboy by SamNaSamZSam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.