Witam jestem nowy na forum, chociaż od paru lat śledzę posty i bardzo mi pomagają w przebudowie mojego samca zmieniłem silnik na 1.6 16v i wszystko fajnie tylko ten rozrusznik nieszczęsny :( czytając cały wątek przychylił bym się do pomysłu na pod szlifowanie bloku czy ktoś może mi to wyjaśnić jakoś dokładnie (mile widziana opcja tłumaczenia jak do głupiego ) z góry dziękuje za pomoc bo za tydzień szykuje mi się mały rajdzik a samiec nie pali :(
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2015-04-13, 22:06
to lepiej poszukaj "wąskiego" rozrusznika z Vitary, nie trzeba nic szlifować
lub jeszcze lepiej - rozrusznika z BMW
po poradzie kolegi z forum i pożyczeniu jego zapasowego do przymiarki (thx Marcin!), sam takowy nabyłem za śmieszne pieniądze, a nominalnie o dwukrotnie większej mocy niż z te z Suzuki i pasuje idealnie, nie trzeba nic szlifować
mankament - wymaga dorobienia dystansu
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: SGL
Wysłany: 2015-04-14, 17:57
szczerze? nie wiem
ja rozpoznaje ten rozrusznik tylko po tej osłonie z tyłu obudowy, jest dość charakterystyczna w porównaniu z innymi rozrusznikami dla Suzuki
http://i.imgur.com/46hVh0k.jpg
Koledzy pomożecie namierzyć ten rozrusznik co wstawił zed ?
Jak wpisuje na alledrogo to wyskakują mi tylko te grube.
Sam mam taki w garażu ale jest zajechany więc wolę zakupić regenerowany z gwarancją :)
Zaraz coś używanego wynajdziemy... takie coś? http://allegro.pl/suzuki-...5108262276.html oznaczenie się zgadza, ale jeszcze wizualnie oceńcie. Kasa spora chyba, bo nowością nie grzeszy...
Kurka tu spora lista http://allegro.pl/listing...-isqm-4-mt-0113 gdzie sprzedawcy powołują się na ten numer fabryczny BOSCH-a, ale nie umiem zweryfikować czy to ten którego szukasz. Dupki niby podobne, ale nie widzę jak ten Zed-owy wygląda od frontu.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Ostatnio zmieniony przez SamNaSamZSam 2015-05-05, 21:26, w całości zmieniany 2 razy
Właśnie boje się kupić używany bo nie wiem na co trafię. Chyba będę musiał zanieść do regeneracji to połowę z tego mi policza.
Zed a z którego bmw? Może tak się prędzej uda znaleźć
nie dam głowy czy to z E46, po oznaczeniach mi coś nie pasowało
kupiłem za grosze na aledrogo + wymagał czyszczenia i nowego bendisku. zmieściłem się bodaj w 50pln
dystans to ok 17mm jak dobrze pamiętam, wycięty z aluminium
w swapie zastosowanie go było plusem bo poza 2x mocniejszym rozrusznikiem dodatkowo dystans zasłonił otwór, który powstał
Dopiero dzisiaj udało mi się dojść o co chodzi. Mam aku na pace i kable nie dawały rady przepuścić takiego prądu Podstawiłem aku obok rozrusznika i podłączyłem rozrusznik bezpośrednio grubymi kablami i zakręcił...
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2018-05-15, 16:29
ma ktoś moze zdjęcia jak i w którym miejscu szlifować zeby wszedł gruby rozrusznik? zmieniam silnik bo panewka pukała, nie miałem w starym przyszlifowanego i bloku i mieścił sie tylko cienki rozrusznik, a jak ma m silnik nowy na wierchu to chce go zrobić tak żeby ten i ten rozrusznik pasował.
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Ja szlifowałem, przykładałem, sprawdzałem kilka razy, ale chyba i tak za mało. Było słychać że bendiks nieczysto się zazębia. Bendiks wytrzymał 3 miesiące. Wymieniłem wtedy na cienki i działa już prawie rok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum