Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
kaczmarr_
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-03-30, 22:15   kaczmarr_

Witam

Zaczne chronologicznie:

Pierwszy Samurai "SUKA MK1" SPRZEDANA

1989r cabrio 1.3 gaznik szerokie mosty lift zawieszenia 2" resory przednie hamrowane simexy 28" wyciagarka elektryczna klatka





Pierwsza Vitara - pierwsza ZMOTA :) "SUKA MK2" AKTUALNY ,DO SPRZEDANIA

1988r cabrio 1.6 8V wspomaganie elektryka

Podczas motania: sprzeglo spiek ,most przod samurai ,chlodnica na pake ,wyciagarka elektryczna ,snorkel wlasnej roboty z nierdzewki ,lift zawieszenia okolo 10" obcieta rama tyl i przod calosc wyspawana










Druga Vitara ,na czesci ,docelowo cala na przeszczep do Samuraia ROZLOZONA

1990r blaszak 1.6 8V wspomaganie elektryka


przygodnie napotkane zdjecie na kompie -a myslalem ze nei mam fotki jak cala stoi :D







Trzecia Vitara cywilne przeznaczenie SPRZEDANA


1994r LONG 1.6 16V wspomaganie elektryka








Czwarta Vitara cywilne przeznaczenie SPRZEDANA



1997r LONG AUTOMAT 2.0 TD 87KM szyberdach wspomaganie elektryka lift zawieszenia 2"






Drugi Samurai -aktualnie motany "SUKA MK3" AKTUALNY

1992r blaszak 1.3 wtrysk szerokie mosty sprzegielka ASV











Trzeci Samurai okazyjnie zakupiony i zaraz odsprzedany SPRZEDANY

1988r cabrio 1.3 gaznik waskie mosty





Kazdy egzemplarz wymagal duuuuuuzo pracy aby wygladal tak jak wygladal na koniec

Poki co nie przewiduje w najblizszym czasie zakupow kolejnych SUCZEK :/
Ostatnio zmieniony przez Admin 2013-09-19, 11:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-30, 23:21   

No Ci powiem, że ilościowo to ładnie poszalałeś... :-)
A co skłoniło Cię do sprzedania zmoty Vitary i zakupu Samiego?

Ale ilościowo to motocyklami jednak bijesz na głowę wszystkich. :mrgreen:
Po co Ci aż tyle (było) motocykli? :shock:

Chciałbym mieć połowę z tych krosów co miałeś/masz... :-(
Kiedyś kupię sobie DT'tke 125 i będę hasał po okolicznych dziurach... :->

Chyba nie przywiązujesz się za bardzo do pojazdów... :mrgreen:
Super ta Yamaha DT 80 z 93r. Bajeczna. Przygarnąłbym taką z czystym sercem... :)
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-03-31, 03:00   

Ogolnie to faktycznie nie przywiazuje sie do pojazdow

Z motorami tak poprostu wyszlo ,kupowalem uszkodzone ,robilem ,chwile pojezdzilem i sprzedawalem z lekkim zyskiem ;)

A to mne esklonilo ze Samurai jest jeszcze lzejszy jak Vitara ,i tym razem w zawieszeniu chce zastosowac 4linka ,podwojne V z tylu i mozliwe ze z przodu rowniez ale juz rownolegle lagi plus panhard Do tego klatka i jeszcze pare patentow ;)

DT80 ani DT125 nie daje rady ,EXC 125 jak najbardziej :)
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 12:09   

Mówisz o tym KTM'ie? Wydaje mi się jednak, że jest on sporo droższy od DT. :-)
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2013-03-31, 13:15   

kaczmarr_ dzieki ci Wielki człowieku za zamieszczenie ostatniego zdjecia .. szukałem inspiracje na uciecie dupy i własnie znalazłem :)

Zwale troszeczke od ciebie , jezeli sie nie obrazisz :-D
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 13:50   

Kaczmar, szkoda, że wcześniej nie trafiłeś na forum, bo byś się dowiedział, że ściankę grodziową z kalpy od CC można zrobić. :-)
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-31, 14:01   

Przeciez dolaczyl w 2010 roku ;-)
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-31, 14:27   

Taa, ale nie było go na forum od czasu kiedy chomik zrobił patent na klapę. :)
 
     
kewin 
stały bywalec
kewin 4x4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 209
Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-31, 14:45   

ale teraz ma mniejsza wage jakbym robił springa i wycinal tył to zrobiłbym sobie ze zwykłej blachy i wkleił plexe :D ja u siebie mam z cc bo było prosciej :P
_________________
Suzuki evo3 by 4xdrive ;)

Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
 
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-03-31, 15:59   

Kewin tyl w moim Ciapku bedzie w podobnym klimacie.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
kewin 
stały bywalec
kewin 4x4



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 209
Skąd: boguszów gorce
Wysłany: 2013-03-31, 17:54   

tak jest fajnie i waga spada bo rury i tak musza byc nawet przy oryginalnej pace :D
_________________
Suzuki evo3 by 4xdrive ;)

Szekla4x4 !!!! Najlepszy sklep z akcesoriami off road
 
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2013-03-31, 19:39   

Widzę, że "obrzyny" teraz w modzie :)
Most też wysunięty ?
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-03-31, 23:27   

Zadnych pol srodkow typu klapa od CC ;)

SUKA MK3 ma byc z sercem stworzona :P
Tylni most wpada od vitary ,ze wzgedlu na to ze jest szerszy i wytrzymalszy znacznie i tak bedzie wystawal poza obrys ,bo chce nieograniczony kat zejscia ,zreszta kat ataku tez daze do "wyzerowania" ;)
Przedni most 10cm do przodu idzie ,bo za chiny nie zniszcze suki i nie zabiore jej pieknego pyszczka :)

Poki co plan jest elektryk na pace z syntetykiem wypuszczonym na przod i mozliwoscia targania sie do tylu.. Ale dzisiaj pol dnia ogladalem filmiki z zeszlorocznego MAGAM (w tym roku odwolali impreze lesnicze samoluby ;( ) i cos mi sie wydaje ze bede rozbieral reduktor i PTO kombinowal do niego

Ogolnie byl to blaszak ,a i tak jeszcze nie wszystkie odpadki odpsrzedane ,a juz ubylo 110kg :D :D a jeszcze podloga cala i resory..

Klatka okolo 40kg bedzie wazyc 2arkusze blachy 0,8 to kolejne 24kg pol arkusza 1mm 9kg... Do tego wyciagarka takze mam nadzieje na finiszu chociaz 20kg mniej uzyskac

[ Dodano: 2013-03-31, 23:28 ]
Kamilson napisał/a:
kaczmarr_ dzieki ci Wielki człowieku za zamieszczenie ostatniego zdjecia .. szukałem inspiracje na uciecie dupy i własnie znalazłem :)

Zwale troszeczke od ciebie , jezeli sie nie obrazisz :-D



Oj.. To nie przejdzie ! ;D Wlasny projekt -mam patenta ;D Nie no joke ;) jasne ze sciagaj ;) ,z miejsca zaznaczam bierz rury gruboscienne bezszfowe -tylko one nie zalamuja sie na zwyklej gietarce tyle ze sa o 1/3 ciezsze od cienkosciennej :/
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
Ostatnio zmieniony przez kaczmarr_ 2013-04-01, 10:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-04-01, 10:06   

Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-04-01, 11:01   

adalbert napisał/a:
Kaczmarr powiedz mi tylko z jakich rur chcesz zrobic klatke ze bedzie ona wazyla tylko 40 kg. Wedlug moich wyliczen taka klatka robiona z zimnociagnionych bezszwowych precyzyjnych 45 mm na 2.5 bedzie wazyla okolo 65-70 kg.


Rura gruboscienna bezszfowa fi 32 (wewnatrz) ,wazylem 1m tej rury ,ale juz nie pamietam ile dokladnie wyszla ,po przeliczeniu metrow potrzebnych na klatke wyszlo mi niecale 40kg ,plus 4x1m fi25 na tylne blotniki i przod tez chce fi25 jakies 4m ,przyspawac od srodka komory silnika co by mi sie przy ocierkach blachy nie giely -ale tych fi25 juz nie doliczalem ,mysle ze max 10kg dojdzie ,ogolnie sama klatka nad kabina i tylne palaki to 40kg niecale -byly to obliczenia w glowie wiec dokaldne napewno nie sa :D

[ Dodano: 2013-04-01, 11:09 ]
Nie ma tez co swirowac ze srednica rur i gruboscia ich scianki ,bo suka to nie parch ,nie wazy 2ton ,a rolki jak sie zalicza to nie przy 200km/h tylko poprostu przy wychylce ,nie ma tam wtedy zadnych powaznych sil do wytracenia

Dodam jeszcze ze tylne palaki mam zrobione z rury 32 ale juz ciekosciennej -pare kg urwane
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2013-04-01, 11:30   

Przydatne informacje dotyczące klatki :) Sam będę instalował ale gdzieś na jesieni dopiero...
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-04-01, 12:48   

a ile, tak mniej więcej, metrów rur wyliczyłeś, że będzi Ci potrzebne na całą klatkę?
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
adalbert 
zapaleniec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 294
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-04-01, 13:14   

Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow.
_________________
Hamster CIAPEK
www.sudetyoffroad.pl
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2013-04-01, 16:29   

Z pamieci.. 3,5m palak wspawany w bude 1,2m na jedna poprzeczke ,tylni palak CHYBA 1,5m jeden i bok kabiny1,7m tez jedna szt, plus poprzeczka na dachu 1m i poprzeczka na dole szyby 1m razem 13,5m ,nie wiem ile rura wazy ,ale patrzac na parametry to chyba o tej samej mowimy.. niech bedzie 2,5kg/1m .to wychodzi 34kg w przyblizeniu ,z tym ze NIE licze rur na tylnich blotnikach i rur ktore pojda w komore silnika ale jak wczesniej pisalem tam pojdzie gruboscienna bezszfowa calowka ,z tego wzgledu ze tamte rejony nie odpowiadaja juz za moje bezpieczenstwo.. Tak naprawde glownym elementem takiej prostej klatki ktory odpowiada za bezpieczenstwo (zeby sie nie zlozyla buda jak domek z kart) to wlasnie palak w budzie i krzyzak w srodku ,druga sprawa to boki klatki opatulujace kabine i tylne palaki aby ow konstrukacja z krzyza i palaka buda nie polozyla sie do przodu lub do tylu..

Jezeli chodzi o zakotwiczenie calosci to mam wspawane profile 50x100 o szerokosci 1m z tylu i 1,2 bodajze pod kabina ,wypalone w nich otwory i wpuszczone rury do srodka ,a nie przystawione tylko do profila i obspawane (foto) ;)




[ Dodano: 2013-04-01, 16:32 ]
adalbert napisał/a:
Ja mam wyliczone miedzy 27 a 30 m biezacych. Nie bardzo chce oszczedzac na bezpieczenstwie rura fi zewnetrzne 45 wewnetrzne fi 40 mm (czyli 45 na 2.5 mm) wazy 2.62kg za metr biezacy. Cala konstrukcja 70 kg bez zderzakow.


70kg to juz jest naprawde spora masa zbedna na pokladzie.. Ja tez nie mam zamiaru oszczedzac na bezpieczenstwie ale poszedlem ciut inna droga jak budowac opancerzenie ;-) ..wazne zeby dach nad sama gloa nie wpadl do srodka ,a za to odpowiada krzyz i palaczek w budzie
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-04-01, 16:45   

Widzę, że znasz się na tym co robisz, przemyślane konstrukcje... Zlecę Ci kiedyś pomoc z moim Samim. :-P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.