Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Moj szkrab - wreszcie mam swojego Osiołka Sammiego
pmaverick
rozgadany


Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 70
Wysłany: 2012-06-02, 13:00   Moj szkrab - wreszcie mam swojego Osiołka Sammiego

Wczoraj o 2 w nocy wrocilem z Jaworzna. Zakupilem Santane 92' szerokie mosty, gumy juz na polibuszach. Nie kombinowany, nie podnoszony, prywatny samochodzik jednego z forumowiczow jak sie okazalo :-> Autko polknelo trase z powrotem do warszawy bez zającknięcia. 110-120 km/h żwawo ale domyslna predkosc 90 zeby nie meczyc osiołka :), dynamicznie, napędy bdb, rama zdrowiutka. Niestety do roboty podloga tylna do roboty, bo są dziury na przestrzał dwie male i widac w okolicach montowania siedzen ze zaczya sie korozja. Sama karoseria super. Chodzi bardzo ladnie ALE...
Jak sie rozpedzam to na 3 i 4 biegu pomiedzy obrotami 1700-2100 występuje huczenie z jakby szrobotaniem. Jak przekrocze 2100 cihnie. Mocy mu nie brakuje. Jak puszcze w tym momencie to cichnie. Nieprzyjemny ten odgłos.
Przy jezdzie po wertepach stuka mi cos w gornej czesci kierownicy. Zdjalem zaslepke klaksonu ale nic nie widze, nakrętka dokrecona ok a mimo to postukuje. Luzów nie ma przy kreceniu kolami, nic nie stuka etc...
Jest ktos z wawy do kogo moge dzis podjechac sie pochwalic i moze poslucha? :mrgreen:
moj tel 600 204 110
Piotrek ;)

l
 
     
hugo91 
nowicjusz



Wiek: 34
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 69
Skąd: Gdańsk-Brzeźno
Wysłany: 2012-06-02, 15:32   

Ładniutki :)
też mam takie chrobotanie,wrzuć reduktor na położenie N, wrzuć 3,4 bieg i wejdź pod auto,będziesz mógł zlokalizować skąd chrobocze :)
u mnie przy 2tyś i na 5 biegu tak stwierdziłem chroboczący reduktor,podczas jazdy wystarczy bardziej/mniej gazu i cichnie :)
pozdrawiam
 
 
     
pmaverick
rozgadany


Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 70
Wysłany: 2012-06-02, 16:36   

Na N na reduktorze przechodze wszystkie biegi i cisza...nic nie szumi nie chrobocze...dopiero jak sie wkrecam z 3 lub 4 biegu z za niskich obrotów to chrobocze...moze poprostu powinienm samiego trzymac powyzej 2 tys ciagle? ALe wlasnie wylazlem z pod auta i zauwazylem ze moge obrocic walem po 1 cm...auto na biegu... os obrotu podluzna czyli tak jak sie wal kreci..nie wiem czy to nie za duzo...
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2012-06-03, 00:10   

Cześć pmaverick, całkiem niezły Nick.

Podjedź do mnie do Nieporętu.
Obejrzymy furę.

Pzdr.
Maverick
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.