Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-03-13, 14:47
blokada mostu tyl
adas 
świeżak


Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: reda lebcz
Wysłany: 2013-01-20, 15:18   blokada mostu tyl

witam szukalem ale nic konkretnego nie znalazlem chodzi mi o tylni most chce go zblokowac na stale jakie sa przeciw czy cos w nim po jezdzie po czarnym bedzie sie psulo czy to nie wplynie na awaryjnosc mostu
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-01-20, 15:22   

Zależy jakie koła, przy mniejszym będą się prostować łuki (na śliskim zacieśniać :mrgreen: ) no i opony będą lecieć b. szybko
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-01-20, 15:42   

Po czarnym jeździ się średnio, na ciasnych zakrętach, czy rondach popiskują koła i trzeba trochę powalczyć z kierownicą.
Pojeździłem kiedyś samcem z zablokowanym tyłem i sobie bym czegoś takiego nie zafundował, chyba, że fura tylko do użytku w terenie.
 
     
adas 
świeżak


Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: reda lebcz
Wysłany: 2013-01-20, 16:07   

opony 235 75 na 15 typowa kostka w teren a do kosciola i na zakupy nie bede nim raczej jezdzil
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-01-20, 16:10   

To możesz zaryzykować, dojazdy po czarnym jakoś przemęczysz, kwestia przyzwyczajenia :mrgreen:
 
     
adas 
świeżak


Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: reda lebcz
Wysłany: 2013-01-20, 16:16   

dokladni tez tak mysle chce go zrobic tak typowo w teren a to chyba bedzie sie lepij tam sprawdzac
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-01-20, 16:50   

tył SPAWAJ śmiało latam tak 2 lata ten już bedzie 3 rok opony 31 cali silverston extreme, półoś raz urwałem na szutrowej drodze wina łożyska, opony po tylu latach stan bardzo dobry, tylko w teren auta używam dojeżdżam czasem na miejsce po asfalcie po 20km w jedną strone i jest git, niema co się pier... lić za przeproszeniem,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2013-01-20, 19:25   

jesli używasz only teren spokojnie spawaj opony i podzespoły w miarę możliwości wytrzymują ... w zakrętach fakt wynosi czy tam prostuje ale kwestia przyzwyczajenia zresztą jak do całego auta hehe taki jego urok
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-22, 18:19   

Tył spawaj a kasę co miałeś w tył wsadzić to na przód coś zrób...
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2013-01-22, 22:02   

tylko nie LR :-)
 
     
tomalab 
świeżak


Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Wysłany: 2013-03-08, 09:26   

przy wspomaganiu kierownicy i sporadycznym poruszaniu po czarnym mozna spawać ale bez wspomagania radze LR 1530 tylko nie 1510 . ogólnie zależy ile waży tył samca jak ma klatke winde z tyłu toporny zderzak i porusza sie po czarnym odradzam spawanie
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-03-11, 14:15   

Ja mam tylny most na sztywno. Różnica w terenie kolosalna, oczywiście na plus. Na czarnym różnicę czuć w zasadzie tylko na skrzyżowaniach, ale idzie się przyzwyczaić. W zużyciu opon jakoś różnicy nie zauważyłem. W błocie, trawersy, podjazdy REWELACJA!
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-11, 15:00   

gregor600 napisał/a:
Ja mam tylny most na sztywno. Różnica w terenie kolosalna, oczywiście na plus. Na czarnym różnicę czuć w zasadzie tylko na skrzyżowaniach, ale idzie się przyzwyczaić. W zużyciu opon jakoś różnicy nie zauważyłem. W błocie, trawersy, podjazdy REWELACJA!


Też nic na czarnym nie odczułem po zamontowaniu blokady spaw-lock ;D
Przyznam się że na małych kółkach ( 195/80R15 ) nawet nie odczułem utrudnień na skrętach / skrzyżowaniach.
Dupka jest lekka, diesel mocno zmienia środek ciężkości auta.
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2013-03-11, 15:04   

Spawaj śmiało. 3 lata jeżdżę i nic nie ukręciłem. Teraz będę zakładał 33" i zobaczymy jak to będzie.

Tylko nie w taki sposób
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-11, 15:16   

Ten jest mistrzowski ;D
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-11, 16:16   

Chodzi o to, że w złym miejscu jest pospawane? Nie ogarniam dyfrów, ale wydaje mi się, że jak jest tak pospawane, to duże koło będzie kręciło dookoła to małe, nie? :-D Swoją drogą, to małe koło o jest satelita?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-11, 16:20   

sokratesb napisał/a:
Chodzi o to, że w złym miejscu jest pospawane? Nie ogarniam dyfrów, ale wydaje mi się, że jak jest tak pospawane, to duże koło będzie kręciło dookoła to małe, nie? :-D Swoją drogą, to małe koło o jest satelita?


to jest jeszcze bardziej mistrzowskie :) sorry Sokrates, że sobie pozwalam bo sam mechanik jestem pierwszej wody ale wiem, że równy z Ciebie chłop i się nie obrazisz :D

po mojemu to jest talerz zespawany z atakiem - czyli tam nie prawa się nic kręcić, a przynajmniej co czasu aż coś się urwie i zacznie kręcić całą gruchą :shock:
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-11, 16:25   

Spali sprzeglo, urwie wal ale nie pojedzie ;)

Blokada spaw lock to zaspawanie satelit w koszu, zaspawanie taleza z atakiem to chyba jakis zart :roll:
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-11, 16:29   

No i właśnie to miałem na myśli! Jakoś nie widzę opcji jakby to miało działać, bo.. Bo nie, po prostu. :-D

Ten kto to robił to jakiś bezmózg chyba... :)

Aaa, spojrzałem na obrazki w necie i teraz już wiem, jak to wszystko wygląda i działa... :D
Teraz dokładnie widzę to co mówiłem w poście wyżej, czyli w skrócie obracało by całą gruchą, albo inne masakry by się wydarzyły. :)
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-12, 09:26   

Tu jest idealnie pokazane jak działa mechanizm różnicowy...
http://www.youtube.com/watch?v=ZIvNgo42VlA
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.