Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-19, 22:42
Cieplym na face
Radek1977 
stały bywalec
semi green


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 159
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-03-28, 18:44   Cieplym na face

Witam Sz.Grono,
Wiem ze bylo juz to rozkminiane tzn. konstrukcja SAmuraia nie przewiduje tak komfortowej opcji jak ogrzewanie wnetrza samochodu przez nawiew na twarz. A moze jednak jest jakis tajemny sposob coby zmusic nagrzewnice do buchania cieplym na facjate ? Jakies zaklecie albo znak magiczny ??:)
 
 
     
emalina 
nowicjusz


Wiek: 58
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 54
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2013-03-28, 20:57   

Powietrze odbija się od szyby i "masz w twarz" :)
 
     
sjbielsko 
rozgadany
sjbielsko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 147
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-03-28, 20:59   

pewnie masz zawalona liśćmi i innym syfem chłodnice nagrzewnicy i ci nie dmucha albo cięgno od regulacji nawiewu ci sie urwało/odpadło..
_________________
budowa mojego SJ'ta:)

Projekt4x4-Suzuki Samurai
 
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2013-03-28, 21:21   

Niet, samurai fabrycznie nie jest wyposożany w nawiew z konsoli centralnej. Wystarczy popatrzeć na kolory strzałek przy suwakach.

Pozdro !
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-28, 21:38   

Nie ma opcji :) jak sobie wydłubiesz cięgna nawiewu i temperatury to wszystko stanie się jasne. Ciągnąc za sterowanie nawiewem w kierunku facjaty "zahaczasz" o regulator temperatury tak że robi się zimny nawiew. Krążyły legendy, że to celowy zabieg bo ciepłe powietrze na buźkę może działać usypiająco/dekoncentrująco.

Ale teraz tak myślę, jakby wydłubać te cięgna i je odseparować to chyba dałoby radę puszczać ciepłym na japę. Ale to byłoby wbrew zamysłom konstruktorów tego cacka.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-28, 22:08   

A ten z boku kierownicy nie daje ciepłym? Już nie pamiętam... :)
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-03-29, 07:36   

sokratesb napisał/a:
A ten z boku kierownicy nie daje ciepłym? Już nie pamiętam... :)


Daje, bo jest połączony z nawiewem na szybę.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Radek1977 
stały bywalec
semi green


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 159
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-03-29, 08:48   

Mysle ze japrosciej bylo by do rur ktore doprowadzaja powietrze do nawiewu na szybe w jakis sposob domotac jawalek rury i skierowac ja na kratki wylotu powietrzana facjate - dobrze kombinuje ??
_________________
1.3i blaszanka, 235/75 INSA TURBO Dakar, wyciagarka EVO 8000, 4.16 on board
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-03-29, 08:58   

jak dla mnie nie najlepiej bo za chwilę jak przyjdzie jesień będziesz miał kłopot z parującymi szybami. Chyba lepiej rozdzielić te cięgna, żeby jedno nie pchało drugiego przy zmianie kierunku nawiewu. Teraz nie pamiętam jak one tam są złączone ale to chyba nie powinien być problem.

Poza tym moim zdaniem buda dobrze się grzeje przez nawiew na nogi.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-29, 12:23   

mi też wydaje się że nawiew na twarz to bez sensu w samcu bo po chwili ogrzewania na szybę czy nogi to jest bardzo gorąco w całym samochodzie.
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2013-03-29, 18:53   

No dobra, a przyjrzeliście się jak jest zbudowany nawiew? Nie da się bez większych kombinacji puścić ciepłego powietrza przez otwory w desce. Wszystko przez znajdującą się w górnej części klapkę która kieruje powietrze w wentylatora w kierunku tych otworów (zimne powietrze) lub na nagrzewnicę która jest na dole. Nie ma innej opcji - powietrze musi przejść przez nagrzewnicę, dopiero za nią można myśleć o jakichś dodatkowych 'rurach'.
Tu trochę widać jak to jest skonstruowane.
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.