Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2013-05-15, 20:03 Gaśnie na luzie i ciepłym silniku 1.3 wtrysk
Witam, Panowie od tygodnia posiadam mocno zliftowanego samuraja z 95 r na wtrysku, pomęczyłem go już troche w terenie ale dzisiaj po przyjeździe z terenu zaczął mi gasnąć po wrzuceniu na luz (obojętne jaka prędkość jazdy) , jak go troche przegoniłem po obrotach to mu przeszło. I zwykle jak jest ciepły i go odpalę to mu obroty bardzo spadają na 2-3 sekundy, a raz na 10 zgaśnie. Filtr paliwa nowy, powietrza też, świece denso nowiutkie, ktoś ma jakieś pomysły?
Miałem to samo, polecam zrobić mu przegląd wszystkich stykow na kablach idacych od kompa. W budowlanych sklepach kupic tylko gniazda nasuwane i wymienic wszystkie.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2013-05-15, 20:39
Dzięki Panowie, spróbuje na razie z tym rozdzielaczem, jak to nic nie da to go gdzieś odstawie niech się martwią :) a tu jest jakiś silniczek krokowy od obrotów czy jak to wygląda bo nie w temacie jestem?
Ja bym zaczął od zaworu wolnych obrotów.
Urwany kabelek albo zatkany wężyk.
Hmmm... Powinienem zapytać chyba. Czy masz już manual do samuraia?
[ Dodano: 2013-05-15, 21:21 ]
pacol napisał/a:
Miałem to samo, polecam zrobić mu przegląd wszystkich stykow na kablach idacych od kompa. W budowlanych sklepach kupic tylko gniazda nasuwane i wymienic wszystkie.
To nie jest dobre kung-fu.
Złączki fabryczne są hermetyczne. Zwykłe połączenia bagnetowe damsko-męskie rozsypią się po max dwóch sezonach (zwłaszcza przy jeździe zimą).
Nie idźcie tą drogą...
To nie jest dobre kung-fu.
Złączki fabryczne są hermetyczne. Zwykłe połączenia bagnetowe damsko-męskie rozsypią się po max dwóch sezonach (zwłaszcza przy jeździe zimą).
Nie idźcie tą drogą...
@kostuch
My chyba mówimy o czymś innym bo u mnie żaden kabel nie był hermetycznie osłonięty.
Hermetyczne to one są teraz jak je sylikonem do wysokich temperatur potraktowałem.
I ja mówie o wymianie tych. http://image.ceneo.pl/dat...na-3762a-60.jpg
W oryginalnej instalacji takie złączki nie występują. Są ewentualnie w kilku miejscach okrągłe wsuwki w igielitowych osłonkach.
Ale jak w wiązce "maczało ręce" kilku poprzednich właścicieli, to są różne patenty.
U mnie np ktoś powstawiał skręcane na śrubki łącza instalacji 220V i szybkozłączki "wbijane przez izolację"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2013-05-20, 12:18
Witam, Panowie dzisiaj zrobiłem diagnostykę silnika - zero błędów i komputerem i wg kodów błyskowych. Zdjęliśmy wszystkie kable od podciśnień i wymienili na nowe żeby sprawdzić czy nie bierze lewego powietrza. Po wymianie nadal mam to samo. Zauważyłem że przy odpalaniu wystarczy dodać lekko gazu i nigdy nie gaśnie i ma od razu prawidłowe obroty, jak odpalam bez gazu to spadają na 200-500 i po około 3 sekundach są książkowe. Wszystkie połączenia elektryczne w kostkach sprawdzone, część poprawiona ale problem jest nadal. Macie jakieś pomysły?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2013-05-27, 09:42
Zawór podciśnieniowy przepustnicy sprawdzony, luzy zaworowe sprawdzone i dupa, nadal na ciepłym jak odpale to mi spadają obroty. Gdzie szukać dalej? A jest jakiś zawór od wolnych obrotów jeśli nie ma silnika krokowego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum