Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Suzuki Sj413
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-11, 18:25   Suzuki Sj413

Witam ,czy jest to możliwe żeby przez korektor siły hamowania spadał pedał hamulca i trzeba było pompować żeby coś zahamował :?: Czy pompka może przepuszczać ??
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2011-01-11, 19:57   

Jesli pedał rośnie po pompowaniu zapowietrzony układ-zwykle :-/ , a korektor siły hamowania do tego raczej nic nie ma bo to właściwie rozdzielacz.Kiedyś w XJ-cie miałem cos takiego- okazałe sie, że po zmianie płynu wszystko wróciło do normy.Płyn po czasie traci własciwosci i robi sie jak woda.
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-11, 20:05   

A nie ma za zadanie również trzymania ciśnienia w przewodach :oops: :?:
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-11, 20:13   

zapowietrzony, jesli łapie juz za 2 razem a najlepiej za 3 to musisz odpowietrzyc
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-11, 20:14   

Tylko własnie trzeba dużo pompować i zaraz schodzi pedał do ziemi :roll:
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-01-11, 20:34   

Jak napompujesz i trzymasz mocno a pedał schodzi to pewnie pompa!! A ubywa płyn?? Jak tak to oczywiście wyciek!! ;-)
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-11, 20:42   

Wycieków nie ma :->
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-01-11, 20:44   

Miałem tak kiedyś w malaczu!! I to była pompa!!
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-11, 20:44   

zacznij od najprostszego odpowietrz, jesli wyciekow nie ma a plyn jest :-D , wtedy trzeba bedzie zastanowic sie nad pompa, przy dlubaniu w tylnich kołach w mojej osobowce tez tak mialem schodzilo powoli , lapalo za ktoryms razem potem przy depnieciu twardy jak sztywny pal azji, ale czulo sie jak schodzi i pedal zaglebia sie
odpowietrzylem
jest juz miodzio
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2011-01-11, 21:41   

a powiedz czy jak depniesz gwałtownie to spada czy jest jakiś opór jak to pompa ale spróbuj odpowietrzyć
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-12, 19:39   

o ile mi wiadomo to korektor siły hamowania służy do tego żeby tylne koła hamowały mniej niż przednie. od podtrzymania żeby się płyn nie cafał służy taka zapadka w szczękach hamulcowych która powoduje że szczęki mają tylko minimalny skok i to się koryguje samo w miarę ich zużycia więc skoro szczęki nie odchodzą do końca to płyn się nie cafa bo go nic nie popycha 8-)
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2011-01-12, 21:42   

lokoktentek napisał/a:
o ile mi wiadomo to korektor siły hamowania służy do tego żeby tylne koła hamowały mniej niż przednie. od podtrzymania żeby się płyn nie cafał służy taka zapadka w szczękach hamulcowych która powoduje że szczęki mają tylko minimalny skok i to się koryguje samo w miarę ich zużycia więc skoro szczęki nie odchodzą do końca to płyn się nie cafa bo go nic nie popycha 8-)


elegancki tok myślowy hahaha
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.