Witam wszystkich.
Chyba będę musiał wymienić komputer w swoim samochodzie. Sami jest z roku 1991, ma silnik 1,3 z pojedynczym wtryskiem. W tej chwili mam komputer, który posiada logo mitsubishi i ma takie oznaczenia: (jestem laikiem w tym temacie, więc piszę wszystko z nalepki )
33920-80C70
E2T 40 971
OYO1A F1
EC-V-MT
Nie wiem nawet, czy jest to oryginalny, ponieważ dziadek miał kilku właścicieli i po głębszym przyjrzeniu się zwłaszcza zakrytym elementom widać, że niektórzy mieli bujną wyobraźnię
Proszę o pomoc w takiej sprawie: gdzie mógłbym kupić kompa w dobrym stanie do mojego Samiego, może macie doświadczenia z wiarygodnymi sprzedawcami i jakie są ceny.
Pozdrawiam wszystkich
Dzięki za podpowiedź. Objawy wcześniej opisałem w poście "rzucił palenie gadzina" w dziale elektryka. Wszystkie podpowiedzi przekazałem swojemu elektronikowi i pomału badał podrzucone tematy. Okazało się, że kondensatory są w porządku, ale komputer po zgaśnięciu silnika wystarczy parę razy potrząsnąć i odpala. Wobec tego majster wywnioskował, że jest to wina wcześniejszego zalania kompa. Zatem należy go wymienić na lepszy. W poprzednim poście nie dodałem, że przy rozgrzewaniu na ssaniu (automatycznym) falują mu obroty. Generalnie chyba ma za duże obroty. Nie wiem, co jeszcze można dopisać dla właściwszego zdiagnozowania usterki
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-22, 21:29
Spróbuj podpytać Kostucha... zimne luty naprawia laserowym spojrzeniem niczym Superman, a na pozostałe elektrousterki potrzebuje chwilę się po głowie podrapać ;)
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-23, 09:45
Uh Lala napisał/a:
kostuch napisał/a:
- zabrać żonie wibrator i przymocować do komputera
nie ma to jak niekonwencjonalne, acz proste rozwiązanie
Niestety złe rozwiązanie, gdyż uszkodzony komputer będzie podawać złe sygnały na dildo, czyli nierówna praca na obrotach, słaby udar
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Jest jeszcze opcja problemu z sygnałem z czujnika halla.
Jak go zabraknie, to komputer odcina pompę i zapłon.
Ale dużo pradopodobniejszy jest zimny lut w części sterującej wtryskiwaczem albo przekaźnikami.
W manualu znajdziesz schemat i opis złącza - po pinach dojdziesz do właściwego fragmentu płytki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum