Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
lukanio_k2
lukanio_k2
świeżak



Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-03-17, 21:32   lukanio_k2

    Witam


Auto zakupione w sierpniu tamtego roku



Rok 1991

Silnik 1.3 wtrysk niestety nie wiedziałem ale w momencie zakupu padnięty - sprytnie to wcześniejszy właściciel ukrył

Zawieszenie na wieszakach tych większych


Reszta seria

Pierwszy rajd zaraz po tym jak kupiłem auto









Później nastał czas przebudowy ... never ending story ...

Wymiana silnika

- seryjne 1.3 wtrysk bo miały byc zmainy mechaniczne które pozwolą temu silnikowi ogarnac temat

- reduktor 1:6.5 robi robotę w chu...j
- Skrzynia samurai 1.3
- ala snorkel już był
- wspomaganie Vitara europejska
- hamulce tył Vitara
- Opona Collin's Breaker 30X9.5X15 kopia Simex jak co to szukam takich dwóch na zapas !!!
- Felga już była odwrócone trójkąty
- dystanse alu 5 cm na wszystkie koła
- mini spool tył
- podniesiona buda na teflonowych podkładkach 4.5 cm - będziemy to likwidować za wysoko stoi
- wyciągarka Escape 12000 LBS
- wentylator podwójny od Audi załączany z kabiny
- 4 halogeny przów - 1 tył
- zbiornik na pace
- wydech przelot zakończony tłumikiem od jakiegoś ścigacza


- dwa kaski + intercom




Budowa budy i klatki

- rura bezszwowa






i innych rzeczy które myślę że pomogły mu osiągnąć docelowy wygląd i sprawność

Spiek



Zawieszenie na wahaczach od LR-a i Pajero

- Amory tył Rancho
- Przednie Sprinter
- Sprężyna Felicja kombi
- polibusze na Pajero - do LR-a poszły tuleje z resorów



Regulowane Panhardy przód i tył

- na śrubie rzymskiej



Zderzak własnej produkcji - jak co to sprzedaje takie po 300zł + wysyłka do własnego pospawania - niedługo z nowym wzorem ( Logo S - Suzuki i uchwyty do mocowania szekli z przodu

- wyciągarka 12000LBS Escape



Reduktor 1:6.5

Który ostatnio wybuchł - czekamy na nowe graty




A wszystko po to aby raz na jakiś czas zażywać kąpieli








No i oczywiście trochę się ubabrać w ...



Tutaj jeszcze widać Amorki Rancho prawie 1m w skrajnym położeniu

I na koniec kochane błotko




Oczywiście to nie koniec zabawy bo już na ostatnim zdjęciu widać że będziemy:
- rozsuwali osie tył do tyłu oczywiście o jakieś 15 cm
- przód do przodu o ok. 5-8 cm

W planach

- ARB przód
- Metromierz w najbliższym czasie
- przeniesienie elektryki pod dach
- ramo-klatka - postawiona na ramę Samuraia
- Silverston 33"x10.5x15 MT-117 Xterem
- wzmacniane półosie przednie

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Myszon 2014-03-18, 08:42, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-03-17, 21:42   

ogarnij ostatni post
http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2549
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-18, 06:46   

No powiem kawal dobrej roboty ;-) zrobiles :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-03-18, 08:50   

Zdjecia zawiechy to jednak zrob bez syfu :P
 
     
lukanio_k2
świeżak



Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-03-18, 08:57   

pacmano napisał/a:
Zdjecia zawiechy to jednak zrob bez syfu :P


Jak tylko bede mial taką możliwość to zrobie - wrzuciłem zdjęcia jakie miałem
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-03-18, 09:51   

Heh blachy "CBR,,," zobowiązują jednak do zapierdzielania ;)

Twardy wojownik!
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-03-18, 10:39   

Co zrobiłeś ze reduktor rozwaliłeś, pewnie nie masz klatki na reduktor,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-03-18, 14:08   

Sieeema jak sprawują sie te springi od felci ( twardość )??? Super wozidełko :mrgreen: :!:
 
     
lukanio_k2
świeżak



Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-03-18, 16:49   

czesio6969 napisał/a:
Co zrobiłeś ze reduktor rozwaliłeś, pewnie nie masz klatki na reduktor,


Jak byś zgadł. ale juz teraz bedzie i to taka ładna jak juz zamontujemy to zrobie zdjecie ale to jeszcze troche. 3 tyg na graty z USA trzeba czekac.

[ Dodano: 2014-03-18, 16:51 ]
lopes1987 napisał/a:
Sieeema jak sprawują sie te springi od felci ( twardość )??? Super wozidełko :mrgreen: :!:


Dla mnie LUX tylko za blisko osie wyszły - ale bedziemy rozsuwać
_________________

 
     
DUCHU77 
rozgadany
OFF ROAD



Wiek: 47
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 117
Skąd: BRZEG
Wysłany: 2014-03-18, 23:53   

fajny czarny bandzior :)
_________________
Błotko najlepsze na stres :)
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-03-19, 11:46   

Będę za tydzień springował mojego samca i właśnie dumam nad sprężynami. Tak się składa że mam 4 nowe od folci kombi, z tąd moje pytanie jak to u Ciebie pracuje.Dzięki :mrgreen:
 
     
lukanio_k2
świeżak



Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 19
Wysłany: 2014-03-19, 20:17   

lopes1987 napisał/a:
Będę za tydzień springował mojego samca i właśnie dumam nad sprężynami. Tak się składa że mam 4 nowe od folci kombi, z tąd moje pytanie jak to u Ciebie pracuje.Dzięki :mrgreen:

Odpowiedz juz padła - ze dwa posty wyżej - za malo sie krzyżuje ale to przez Amorki zle zamocowane a tak poza tym Lux - jedyne co to bede jeszcze rozsuwał osie
_________________

 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-03-20, 10:22   

Tez mam od felicji są to miękie sprezyny dlatego trzeba dobrac odpowiednie amory nie za 50zl tylko jakieś normalne i jest git,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-20, 15:36   

Ja mialem z tylu z felicji ale normalne i amorek ze spritera to jak jechalem po taki malych dziurach to tak jak bym dostal kopa w dupe ze szpica :shock: :-( wiec zastosowalem sprezyny z forda focusa kombi i jest miodzio fajnie sie jedzie nie wigina i juz dupa nie boli :-P a z przodu mam z Passata B3 i jest cacy :mrgreen:
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.