Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-08-19, 22:40
Wieszaki Rewolwerowe
Waldus 
świeżak
waldus


Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-08-01, 12:18   Wieszaki Rewolwerowe

Witam do wieszaków rewolwerowych jakie założyć amortyzatory od czego pasują.Pozdrawiam
 
 
     
kakash 
rozgadany



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-08-01, 16:46   

Zalezy od tego jaki rozmiar tych wieszakow i jakie masz resory, amortyzator odpowiednio do lifta samochodu sie dobiera.
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-08-08, 10:51   

musisz najechać na jakąś pochylnie aż tylne koło zacznie się odrywac od ziemi (oczywiście z odpiętymi amorami) potem mierzysz odłegłość mocowań ucho - ucho po obu stronach. Będziesz miał wstępny wymiar max rozciągniecia na jednej stronie i max ściśnięcia na drugiej stronie, ja robię tak że szukam amora o 2-3 cm krótszego od wymiaru ściśniętego oraz full dłuższego od wyniku na pełnym wysuwie. Nikt Ci nie odpowie jakie Ty potrzebujesz bo jak przedmówca stwierdził amory dobiera sie do stanu faktycznego pojazdu, czyli liftu, stanu resorów, odbojów, proporcji rewolwera, itd...
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-08-08, 18:34   

Osobiście mierząc jaka ma być długość patrzyłem na odbój, bo max wykrzyż "statyczny" nie oznacza wcale, że więcej się nie da.
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-08-09, 01:07   

Hałas, masz oczywiście rację i niech tak mierzy... tyle że ja pisałem Waldkowi jak ja mierzyłem a u mnie nie ma odbojów :mrgreen: mi gnie się co łaska :-P
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Waldus 
świeżak
waldus


Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-08-21, 14:54   

Koledzy założyłem wieszaki rewolwerowe i jest problem z drążkiem stabilizacyjnym brakuje ok 2cm do górnego uchwytu co zrobić
 
 
     
fingil 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 120
Skąd: WAŁBRZYCH/jawor
Wysłany: 2013-08-21, 15:18   

Usunąć go.
_________________
Ludzie dzielą się na czystych i zadowolonych
www.sudetyoffroad.pl
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-08-21, 15:57   

Kogo chcesz usunąć... Waldusia?? :mrgreen:


a tak na poważnie, to posiadanie stabilizatora, szczególnie przy rewolwerach jest przereklamowane ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-08-21, 22:02   

Albo stabilizator albo wykrzysz wybór należy do Ciebie :) :) :)

Stosowanie stabilizatora mija się z celem postawionym przed rewolwerami.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-08-21, 22:11   

Jakoś nie przemawia do mnie jazda bez stabilizatora, no ale może dlatego że ja więcej po asfalcie będę śmigał. A w terenie to bez stabilizatora to nie jest łatwiej coś uszkodzić ?
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2013-08-21, 22:20   

przejedź się bez stabilizatora po asfalcie, a przekonasz się, że przy prędkościach, z jakimi jeździ się samuraiem, praktycznie nie ma różnicy, a w terenie robi znaczną ;-)
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-08-21, 22:35   

tylko że ja samciem jak jeździłem to jeździłem zazwyczaj więcej jak 100 km/h
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-08-21, 22:38   

Do bulwarówki może nie warto go wyciągać, ale kolega Waldus zakłada rewolwery wiec raczej to nie bulwarówka. A w terenie psuje bardzo dużo. Jesli chodzi o szkodliwość zdjęcia stabilizatora to niema żadnej nic się z tego powodu nie uszkadza.
Uszkodzenia to możesz mieć jak na przykład zdejmiesz odboje albo masz za krótkie amory. Ja kupiłem samca bez stabilizatora i nie narzekam.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-08-21, 22:42   

Hmm będę musiał nad tym pomyśleć, przejechać się z prędkością np 120 i zobaczyć jak w zakrętach się zachowuje. Jak będzie ok to może zdejmę.
 
     
ZigZag 
rozgadany



Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 118
Skąd: Sanok
Wysłany: 2013-08-23, 07:24   

Ja też mam ściągnięty, bo był w bagażniku jak kupiłem Samcia. Jeżdżę póki co tak. W terenie rzeczywiście pewnie lepiej bo nie blokuje tak wykrzyżu. Na czarnym, to tak z respektem podchodzę do szybkiego pokonywania zakrętów na skrzyżowaniach :) Tutaj zaznaczam, że mam porównanie do seryjnego samca bez liftu ze stabilizatorem.
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-03-14, 20:51   Rewolwer

Cześć Koledzy

Pytanie do doświadczonych użytkowników rewolwerów.

Np podczas ekstramalnie stromych podjazdów/zjazdów czy występuje ryzyko, że w którymś momencie rozwinie się nam rewolwer - i wiadomo co dalej.

Jaki efekt byłby gdyby założyć rewolwer w tylnym resorze jednak nie na końcowym mocowaniu, a tym bliżej środka budy?

pozdrawiam
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-03-14, 21:22   Re: Rewolwer

Ari napisał/a:
Jaki efekt byłby gdyby założyć rewolwer w tylnym resorze jednak nie na końcowym mocowaniu, a tym bliżej środka budy?pozdrawiam


Nie czuję się doświadczony, ale chciałem się tylko upewnić czy dobrze rozumiem - chcesz zostawić ruchomy wieszak zwykły na końcu resora, na samym zadzie, a do tego drugą część resora pod budą dać również na ruchomym wieszaku rewolwerowym?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-03-14, 21:37   Rewolwer

Dokładnie tak.

Pomyślałem, że efekt może być taki, że koło będzie szło bardziej na tył, co może być korzystne jednak nie wiem jak inne warunki mechaniczne.

pozdrawiam
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-03-14, 21:41   

to chyba słaby pomysł montować resor na dwóch ruchomych mocowaniach, baaa czuję nawet przez skórę, że bardzo słaby i trudno mi sobie wyobrazić pracę tak zawieszonego resoru, ale niech się może doświadczeni koledzy wypowiedzą bo pewnie będą potrafili to uzasadnić w przystępny sposób.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2014-03-14, 21:53   

W zasadzie to wcale nie trzeba mocowac resoru. Tylny most sam sie odsunie a jak sie wykrzyżuje :mrgreen:
....a do tego jeszcze wał sie wyciagnie... z wieloklinu i bedzie git
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.