Spokojnie, nikogo tutaj za głupiego nie uważam, ot pomyłki się zdarzają.
Zdaje się najprościej, najszybciej i pewnie najtaniej będzie szukać ori.
Zdaje się, że gdzieś u mnie się takowa wala, ale nie mam pojęcia w jakim stanie
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-14, 12:32
to weź ją owiń srebrną taśmą typu "duct tape"
taśma
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 8 razy Wiek: 27 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 1497 Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-10-14, 22:59
Ja ją chciałem połatać, bo mami narzeka, że długo musi jechać na ssaniu, żeby nie gasł. Swoją drogą nie udało mi się tego naprawić. Nie lubię tak na szybko. Musiałoby być z 2 dni zapasu i drugi samochód na zastępstwo, żeby było jak coś pójdzie nie tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum