Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zagazowane 1.3 - Silnik gaśnie na NoPb
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-11-12, 18:30   Zagazowane 1.3 - Silnik gaśnie na NoPb

nie wiem jak zabrać się do tematu, mój zagazowany samurai gaśnie pod obciążeniem na benzynie. Zapala na benzynie od strzału, przegazówki bez obciążenia - silnik wkręca się aż miło. Wystarczy jednak ruszyć, a samochód zaczyna walić kangurki, szarpie silnikiem, dławi się i gaśnie. Jednak nie używając gazu silnik pracuje równo a samochód jedzie.
Kto ma pomysł jak ugryźć temat?
Silnik to 1.3 wtrysk, instalacja gazowa na śrubkę.
Na gazie samochód chodzi perfekcyjnie.
Sytuacja taka jest od kiedy auto kupiłem, poprzedni właściciel nie rozpracował tematu.
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-12, 18:48   

Strzelam - pompa paliwa?
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-11-12, 19:32   

Zacznij od sprawdzenia stanu baku paliwa, potem pompa, filtr i stan przewód paliwowych
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
kurian 
mechanik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 594
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-11-12, 20:09   

yahoo33 napisał/a:
Strzelam - pompa paliwa?


jak ją zweryfikować?
_________________
Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-11-12, 23:11   

niestety tutaj jest problem, bo jak pytasz jak, to domyślam się, że sprzętu pomiarowego brak (można ewentualnie na oko zobaczyć czy leci ale i tak nic Ci nie powie)
Ja u siebie problem wyeliminowałem dopiero za 4-tą pompką :mrgreen:

problem z wierchu wygląda na podobny (z tym, że u mnie zaczynało się przy gwałtowniejszym obciążeniu silnika)

Można by też zobaczyć TPS'a
Jak się nie mylę układ wtryskowy jest bliźniaczy z Vitarowskim (?)
http://suzuki.info.pl/?t=2;3&a=19
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-11-13, 10:19   

Bez pomiaru ciśnienia paliwa, cała reszta rozważań jest bez sensu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.