Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
1.3 GTI wiązka do kompa
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-02, 20:52   1.3 GTI wiązka do kompa

Ponieważ nie jestem zbyt mocny w elektronice zwracam się z prośbą o pomoc w podłączeniu zredukowanej (do poziomu obsługi kompa) wiązki w silniku 1.3 GTI.

W samochodzie pozostała oryginalna instalacja elektryczna której nie będę ruszał, poprzednio był gaźnik więc nie ma za wiele kabelków ale jest na scianie grodziowej interesujący mnie +12V po zapłonie który był przeznaczony na cewkę i tutaj pytanie nr1. czy mogę ten kabel podłączyć jak zaznaczyłem na schemacie (czerwone 1) ? jeśli nie to gdzie go włączyć?

Druga sprawa póki co to zaznaczony na schemacie (czerwone 2) kabelek czarno żółty który planuje włączyć razem z sygnałem do rozrusznika - czy może być?



_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-04-02, 21:41   

Imho dobrze kombinujesz.
1 śmiało możesz podłączyć pod dotychczasowy kabel zasilający cewkę (sam z resztą też tak zrobiłem, jeśli mnie pamięć nie zawodzi).
2 ma być właśnie podpięte pod styk/kabel sterujący elektromagnesem rozrusznika.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-02, 21:51   

ooo shit, nawet przez myśl by mi nie przeszło że dobrze to wymyśliłem :-) ale nie widziałem zbytnio innej opcji.
Didym a powiedz mi jeszcze czy nie będzie problemu że wszystko śmiga na starej wiązce, tzn. stacyjka i reszta będą zasilane ze starej wiązki a pudło z bezpiecznikami GTI i zasilanie kompa bezpośrednio pod akku?

dzięki :-)
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-04-02, 21:59   

Nie powinno być żadnego problemu.
U mnie została cała stara wiązka, a dołożyłem tylko to, co było niezbędne do sterowania silnikiem.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-02, 22:05   

no to git, jutro ciąg dalszy bo mnie dziś ból dyńki rozpraszał.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-02, 22:18   

KRZYKKU napisał/a:
no to git


Nie git tylko GTI :D coś tam jednak wiedziałem, dzięki Didymos <faja> :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-02, 23:29   

Sam, moczyłeś łapska w mojej sprawie? dzięki chłopaki za wsparcie.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-04-03, 09:43   

Nie nic nie moczyłem :D to była czysta, dobra wola i objaw miłościwie nam tutaj panującej życzliwości innego użytkownika. Ja tylko dziękuję, za to że nic się w tej materii od dłuższego czasu na szczęście nie zmienia i można liczyć na bezinteresowne wsparcie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-04-03, 09:53   

Sygnał rozrusznika to już kosmetyka - bez niego też powinien odpalić (przynajmniej w baleno tak działa).
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-05, 01:52   

dorzucam, myślę dość cenny link z info na temat swapa tego motoru:

http://www.auszookers.com...php?f=5&t=36242
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-04-17, 23:02   

Cześć

Widzę Krzyś, że walczysz z GTI - ja już końcówka, jeździ:) - jeszcze tylko jakaś regulacja, coś tam.

Jak byś miał jakieś problemy to daj znać(telefon gdzieś do mnie znajdziesz), w prawdzie nie znam się aż tak bardzo ale coś tam widziałem, a w razie czego jak wcześniej wspominałem mogę podpytać mechanika

Co do wiązki to kojarzę, że mój mechanik starał się raczej dopasować ją do komputera Swifta – wiesz sterowanie: sonda, przepływomierz itd.
Wpajano mi, że tylko wówczas z silnika można wyciągnąć optymalne parametry.

Ewentualnie od razu można pomyśleć o Ekumasterze DET3 - unikniesz zbędnych prac.
Ale nie chcę się ,,wtrącać” jak masz jakąś wizję/metodę po co ją burzyć.

pomyślności

Arek
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-04-18, 01:03   

Dzięki, dzięki. Poradziłem :-D mój sprzęt też już żyje. Udało się nie tykać ściany grodziowej, posłużyłem się kopułką z Mazdy (podziękowania dla Yahoo33) ogarnąłem układ chłodzenia za pomocą kątowego dekla termostatu od Suzuki Swift 1.3 GLS (P&P), pozostało wprowadzić ład i porządek z kablami i kilkoma innymi szczegółami jak np. ulokować pompę paliwa, zaadoptować wiskozę itp...
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-03-23, 08:16   

że tak odkopię trupa... czy ten patent z mazdy 323 GTX pasuje też do swifta 1.6?:) Bo chętnie bym założył, i wrócił nagrzewnicą na swoje miejsce;) Czy wtyczka od krzywek jest taka sama (CAS+ CAS- do komputera?)
Czy kierunek obrotu jest zgodny? Czy coś trzeba rzeźbić?:)
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-03-23, 12:50   

Od mazdy zakłada się samą kopułkę, nie cały aparat, ale czy akurat pasuje do 1,6, to nie mam pojęcia.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-12, 21:52   

chyba nie był p&p. Yahoo33 próbował zaadoptować do 1,6, ale ostatecznie założył przystawkę kątową z vitary.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.