Kiedyś też miałem taki pomysł ale z tego co zauważyłem to raczej nikt tego nie przerabiał, prędzej bmw lub omege wsadzali ale podejrzewam że z nie powinno byc problemu wsadzic razem ze skrzynią, połączyc z reduktorem, o ile silnik ze skrzynia nie jest za dlugi, ale i tak rzeźbienia Cie troszke czeka.
Kiedyś też miałem taki pomysł ale z tego co zauważyłem to raczej nikt tego nie przerabiał, prędzej bmw lub omege wsadzali ale podejrzewam że z nie powinno byc problemu wsadzic razem ze skrzynią, połączyc z reduktorem, o ile silnik ze skrzynia nie jest za dlugi, ale i tak rzeźbienia Cie troszke czeka.
Cieszę się ze następna osoba myśli o swapie .
Silnik do swapu powinien byc jak lekki jak i suzuka jest i zatapialny a 2.0 mercedesa nie jest .
Mercedes ma ciężkie motory co sprawi ze będziesz topił auto przodem .
Duża moc silnika nie sprzyja reszcie elementów napędowych ,
Generalnie pomysł bardzo dobry ale na allegro , zawsze znajdzie się jakiś zapaleniec który go kupi .
Zwykle na allegro lądują wielko silnikowe samuraje chyba raczej nie z chęci uszcześliwienia lub unieszczęśliwienia innych .
Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .
Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .
Amen!
Pomyśl jednak, czy na pewno chcesz robić maszynę budowlaną i wkładać diesel'a ;))) Wg mnie 1,6 16v vitkowski jest w 100% wystarczający do Samuraia. Temat z resztą ruszany tysiące razy.
_________________ Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL
Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .
Amen!
Pomyśl jednak, czy na pewno chcesz robić maszynę budowlaną i wkładać diesel'a ;))) Wg mnie 1,6 16v vitkowski jest w 100% wystarczający do Samuraia. Temat z resztą ruszany tysiące razy.
a to skad sie biora zestawy ACME do swapu 1.6 td VW ?
te silniki mają lepszy moment obrotowy a to jest ważniejsze od jego mocy
Prawdę mówiąc to 1.3 jak dla mnie na tym etapie jest wystarczający bo i tak zawieszenie nie nadąża za prędkością jaką osiąga samuraj na tym silniku (kiedyś rozważałem swap bo silnik nie ciągnął jak należy ale odkąd naprawiony to jest OK),wydaje mi się że lepiej wsadzić wolniejsze przełożenia niż rzeźbić ze swapem, a jeżeli już swap to jedyny słuszny jaki uważam to diesel.
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-02-23, 16:16
Kolego Ilio chyba troche przesadziłes z ta wagą . Prawko kat C jest pow 3,5 t a nie ma bata żeby sami z silnikiem diesla przekroczył tą wage no chyba że ktos planuje włożyc jakis silnik np ze SCANI
Samurai waży niecałą tone wiec jak na kat C to jeszcze 2,5t ci brakuje.
_________________ Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
a to czemu nie chcesz wyciagareczki, czyzby masz jakis uraz do wszystkiego co ciezkie? Wiem ze wszystko dociaza i pcha w dól ale nieraz bez wyciagarki nie da sie
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
a to czemu nie chcesz wyciagareczki, czyzby masz jakis uraz do wszystkiego co ciezkie? Wiem ze wszystko dociaza i pcha w dól ale nieraz bez wyciagarki nie da sie
na razie nie moge skończyć montażu diesla PSA i wspomagania z vitary , ciągle coś nowego wychodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum