Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Myszon
2011-02-23, 20:48
SAMURAI Z SILNIKEM Od MERCEDESA 190 2.0 BENZYNA
buli-szymon 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 7
Skąd: drezdenko
Wysłany: 2011-02-22, 20:34   SAMURAI Z SILNIKEM Od MERCEDESA 190 2.0 BENZYNA

Witam czy ktos moze robił taką prezeróbkę ?
_________________
buli
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2011-02-22, 23:16   

Kiedyś też miałem taki pomysł ale z tego co zauważyłem to raczej nikt tego nie przerabiał, prędzej bmw lub omege wsadzali ale podejrzewam że z nie powinno byc problemu wsadzic razem ze skrzynią, połączyc z reduktorem, o ile silnik ze skrzynia nie jest za dlugi, ale i tak rzeźbienia Cie troszke czeka.
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 06:37   

witson napisał/a:
Kiedyś też miałem taki pomysł ale z tego co zauważyłem to raczej nikt tego nie przerabiał, prędzej bmw lub omege wsadzali ale podejrzewam że z nie powinno byc problemu wsadzic razem ze skrzynią, połączyc z reduktorem, o ile silnik ze skrzynia nie jest za dlugi, ale i tak rzeźbienia Cie troszke czeka.



Cieszę się ze następna osoba myśli o swapie .

Silnik do swapu powinien byc jak lekki jak i suzuka jest i zatapialny a 2.0 mercedesa nie jest .
Mercedes ma ciężkie motory co sprawi ze będziesz topił auto przodem .

Duża moc silnika nie sprzyja reszcie elementów napędowych ,

Generalnie pomysł bardzo dobry ale na allegro , zawsze znajdzie się jakiś zapaleniec który go kupi .
Zwykle na allegro lądują wielko silnikowe samuraje chyba raczej nie z chęci uszcześliwienia lub unieszczęśliwienia innych .

Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .
_________________
I've got nothing but time
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-23, 09:32   

ilio napisał/a:


Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .


Amen!
Pomyśl jednak, czy na pewno chcesz robić maszynę budowlaną i wkładać diesel'a ;))) Wg mnie 1,6 16v vitkowski jest w 100% wystarczający do Samuraia. Temat z resztą ruszany tysiące razy.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 11:57   

Skalpel napisał/a:
ilio napisał/a:


Jeśli już uparłeś się na swapa skorzystaj z gotowego wzorca i użyj silnika 1.6 td VW z golf II lub 1.9d PSA z poloneza trucka.
Zaoszczędzi ci to niepotrzebnych kosztów i straty czasu .


Amen!
Pomyśl jednak, czy na pewno chcesz robić maszynę budowlaną i wkładać diesel'a ;))) Wg mnie 1,6 16v vitkowski jest w 100% wystarczający do Samuraia. Temat z resztą ruszany tysiące razy.



a to skad sie biora zestawy ACME do swapu 1.6 td VW ?

te silniki mają lepszy moment obrotowy a to jest ważniejsze od jego mocy
_________________
I've got nothing but time
 
     
witson 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 59
Skąd: Jedrzejow
Wysłany: 2011-02-23, 12:24   

Prawdę mówiąc to 1.3 jak dla mnie na tym etapie jest wystarczający bo i tak zawieszenie nie nadąża za prędkością jaką osiąga samuraj na tym silniku (kiedyś rozważałem swap bo silnik nie ciągnął jak należy ale odkąd naprawiony to jest OK),wydaje mi się że lepiej wsadzić wolniejsze przełożenia niż rzeźbić ze swapem, a jeżeli już swap to jedyny słuszny jaki uważam to diesel.
 
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-23, 14:15   

Wiem, że mają lepszy moment. Kosztem 2x większej wagi. Dlatego, ja bym w życiu sobie tak dziobu nie obciążył.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 14:52   

Skalpel napisał/a:
Wiem, że mają lepszy moment. Kosztem 2x większej wagi. Dlatego, ja bym w życiu sobie tak dziobu nie obciążył.


oczywiście ze diesel jest cięższy , tak więc samurai z dieselem łapie się w kategorie prawa jazdy C
_________________
I've got nothing but time
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-23, 15:09   

Widzę, że nie ma z Tobą rozmowy. Ani w tym, ani w innym temacie.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
samurai_krk 
rozgadany
Bartek



Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 135
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-02-23, 16:16   

Kolego Ilio chyba troche przesadziłes z ta wagą . Prawko kat C jest pow 3,5 t a nie ma bata żeby sami z silnikiem diesla przekroczył tą wage no chyba że ktos planuje włożyc jakis silnik np ze SCANI
Samurai waży niecałą tone wiec jak na kat C to jeszcze 2,5t ci brakuje.
_________________
Suzuk - 1,3 wtrysk , Old man +2'', MT 215/75/15
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2011-02-23, 20:14   

HAHAHA!!! i JESZCZE RAZ HAHAHA!!
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 20:59   

Skalpel napisał/a:
Widzę, że nie ma z Tobą rozmowy. Ani w tym, ani w innym temacie.


Nie obraź się ale wole diesla w samuraju niż zderzak w wyciągarką
_________________
I've got nothing but time
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-23, 21:09   

a to czemu nie chcesz wyciagareczki, czyzby masz jakis uraz do wszystkiego co ciezkie? Wiem ze wszystko dociaza i pcha w dól ale nieraz bez wyciagarki nie da sie
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 21:16   

albert napisał/a:
a to czemu nie chcesz wyciagareczki, czyzby masz jakis uraz do wszystkiego co ciezkie? Wiem ze wszystko dociaza i pcha w dól ale nieraz bez wyciagarki nie da sie



na razie nie moge skończyć montażu diesla PSA i wspomagania z vitary , ciągle coś nowego wychodzi
_________________
I've got nothing but time
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-02-23, 21:17   

Skalpel, piwko dla ciebie za to ze ktos zwrocil uwage na wage :)

a brak momentu nadrabiają mocą....

silniki z golfa 2 1,6 td i tdic mają moment odpowiednio 133Nm/2500obr i 155Nm/2500-3000obr i moce 70KM i 80KM

bmw silnik m42 czyli 1,8is ma 140KM przy 6000 i 175Nm/4500obr
bmw silnik m10 czyli 1,8 8v ma 100KM przy 5800 i 140Nm/4500obr

mercedes 190 2.0 ma 90KM/5500obr i 165Nm/2500obr

vitara 1,6 97KM przy 5600obr i 132Nm
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-23, 21:23   

lokoktentek

a co do silnika 1.9 d peugota z poloneza?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-23, 21:29   

czyli wychodzi na to, że patrząc na liczby to najlepszym rozwiązaniem jest 1,8is.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-02-23, 21:29   

polonez 70KM/4600obr i 120Nm/2000obr

[ Dodano: 2011-02-23, 21:33 ]
http://pl.wikipedia.org/wiki/FSO_Polonez#Silniki
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-02-23, 21:33   

Skalpel napisał/a:
czyli wychodzi na to, że patrząc na liczby to najlepszym rozwiązaniem jest 1,8is.


ok , mimo wszystko 1.9 jest mniej skomplikowany , wodoodporny , zatapialny i mniej pali
_________________
I've got nothing but time
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-02-23, 21:39   

widzisz, silniki bmw zawsze słynęły z tego że mają trochę więcej koni niz inne z tej samej pojemności...
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.