Wysłany: 2014-04-09, 17:54 Drążek kierowniczy z wymiennymi koncókami
Witam,
uciazliwosc i problem z regeneracja koncowek kierowniczych jest znana chyba kazdemu...
chce zrobic drazek z preta 25mm pelnego zeby juz nigdy niemiec efektu "banana", do tego potrzebuje dobrac odpowiednie koncowki najlepiej z kalamitkami
podpowiedzcie z czego uzywacie koncowek ? wiadomo mozna wykorzystac samurajowe ale do tanich nienaleza i za dlugo niewytrzymuja macie jakies pomysly na koncowki z jakis ciagnikow zukow iveco czy tym podobnych maszyn ktore beda mocniejsze a zarazem beda pasowac w zwrotnice i nie uszczupla tak portfela?
jeszcze jedna rzecz, zastanawialem sie czy jak uzyje gwintownika z skokiem gwintu w prawa strone po obu stronach drazka i zakupie 2 prawe koncowki czy bedzie to blad ? bo w sumie zbieznosc powinienem ustawic jezeli beda 2 prawe koncowki i regulacja bedzie sie odbywac na obu koncowkach ? dobrze rozumuje? ciezko o gwintownik z lewym gwintem o tej grubosci wsrod znajomych a do tanich nienalezy standardowo koncowki maja gwint M16 na 1,5 jak prawy mam tak z lewym niebedzie tak latwo okoliczni tokarze tez rozkladaja rece o grubosci 2 jeszcze by sie znalazl ale z 1,5 ciezki temat
za wszelkie podpowiedzi z gory dziekuje pozdrawiam!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum