Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
jak podłączyć zbiornik paliwa??
rutek1023 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 20
Wysłany: 2014-11-18, 08:01   jak podłączyć zbiornik paliwa??

Witam
mam pytanie: jak podłączuć zbiornik paliwa???
na ramie są 3 przewody od paliwa w tym jeden główny zasilajacy z którym nie ma problemu
z baku wychodzą 4 wyjscia ( przewod zasilajacy, odpowietrznik wlewu paliwa (taka grubsza troche rurka) i jeszcze dwie cienkie z ktorymi mam klopot)
Wiem ze jedna powinna byc podpieta pod "zbiorniczek" obok wlewu paliwa do ktorego jest tez podlaczana jedna rurka bedąca na ramie - ale która???
_________________
Samurai 1999r - 1.3 - LPG - leśnik
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-11-18, 10:11   Re: jak podłączyć zbiornik paliwa??

rutek1023 napisał/a:
Witam
mam pytanie: jak podłączuć zbiornik paliwa???
na ramie są 3 przewody od paliwa w tym jeden główny zasilajacy z którym nie ma problemu
z baku wychodzą 4 wyjscia ( przewod zasilajacy, odpowietrznik wlewu paliwa (taka grubsza troche rurka) i jeszcze dwie cienkie z ktorymi mam klopot)
Wiem ze jedna powinna byc podpieta pod "zbiorniczek" obok wlewu paliwa do ktorego jest tez podlaczana jedna rurka bedąca na ramie - ale która???


Dwie cieńsze rurki idące przy ramie to:

jedna - tzw. powrót czyli przewód nadmiarowy którym nadmiar pompowanego paliwa wraca do zbiornika ( z głowy nie powiem ale wydaje mi się, że powinna być podłączona gdzieś przy pompce paliwa ewentualnie gaźniku lub wtrysku)

druga - idzie do filtra oparów a dokładniej plastikowej lub metalowej puszki pod maska (zamontowanej poniżej akumulatora) odpowiadającej za przechwytywanie oparów paliwa.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
rutek1023 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 20
Wysłany: 2014-11-18, 12:17   

Ok.
rurki są montowane na ramie jedna nad drugą
TA NAJWYŻEJ TO ZASILANIE.
Pytanie o dwie kolejne, która jest która????
_________________
Samurai 1999r - 1.3 - LPG - leśnik
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2014-11-18, 12:37   

Z głowy Ci nie powiem.... można sprawdzić w jakimś nie zmotanym oryginale. Najlepiej jednak po prostu sprawdzić, wleźć pod auto i po palcu po palcu przejechać cały przewód od początku do końca. Lub odpiąć przewód pod maską i dmuchnąć w jeden a druga osoba niech zobaczy z drugiej strony z której kocówki leci paliwo lub syczy powietrze. Może w manualu było by coś namalowane co i jak??
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-18, 12:51   

Manual prawdę Ci powie... strona 140 :)
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
rutek1023 
świeżak


Wiek: 40
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 20
Wysłany: 2014-11-18, 17:37   

szanowny Panie "SamNaSamZSam"
czy mozesz wrzucic zdjecie strony 140 z manuala ponieważ nie posiadam Manuala
oraz jesli mozna, adres do pobrania Manuala dla Samca z 1999 roku :)
Bede zobowiazany.
_________________
Samurai 1999r - 1.3 - LPG - leśnik
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-11-18, 17:45   

"Na pana to trzeba mieć wygląd i pieniądze" ;)

Może to pomoże: http://repairguide.autozo...152800883a1.gif

Manual do pobrania gdzieś tutaj znajdziesz: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=337

nie ma się co napalać na manual konkretnie pod model 1999 bo możesz go nie znaleźć, jednak podstawowy manual SJ413 do elementów mechanicznych co do zasady będzie równie dobry a dla silnika trza sobie jeszcze suplement dla wtryskowca dociągnąć. Również powinien być w linkach z tego tematu.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-11-19, 01:19   

_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
ssslavo 
nowicjusz



Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Libiąż-małopolska
Wysłany: 2014-11-21, 17:51   

Podziękował ;-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.