Autor
Wiadomość
Wytrzymałość mostów suzukowych :)
Kwadrat
rozgadany
Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 111 Skąd: Warka
rumun
mechanik
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 652 Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-02-06, 08:06
napisałeś vitara tył a przód?
_________________ samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
Didymos
Expert SJ416
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-02-06, 10:12
Też vitara tył, zerknij na fotę
pacmano
web m@ster Pacmano
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 1139 Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 13:15
Tam sa same glowki z vitary czy w ogole fragment mostu przespawany?
rybagosc
stały bywalec
Wiek: 42 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 190 Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2015-02-06, 14:37
hej piękna bestyja gdzie kupiłeś te felgi ??? to są omf ?? sorki za offtop
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
Kwadrat
rozgadany
Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 111 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-06, 20:32
przespawane fragmenty mostów z głowkami do nowych dłuższych rur . Z przodu zwrotnice samuraj .
Felgi wynalazł gdzieś Japa . Chyba na Allegro :) ale juz jakis czas temu
_________________http://www.warka-team.pl
pacmano
web m@ster Pacmano
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 1139 Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 21:28
A pol osie dorabiane czy samuraiowskie ? Wydaje mi sie ze szerszy ten most jest.
Maror
mechanik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-06, 21:34
pacmano napisał/a: A pol osie dorabiane czy samuraiowskie ? Wydaje mi sie ze szerszy ten most jest.
@Kwadrat przecież napisał że główki zespawana z nowymi dłuższymi rurami
_________________ Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
pacmano
web m@ster Pacmano
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 1139 Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-06, 22:10
Tam sa glowki z vitary. Tak wiec mozna bylo ustawic dlugosc pod wzmacniane samuraiowskie przykladowo.
meenia
zapaleniec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 335 Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-02-06, 22:24
Kwadrat napisał/a: przespawane fragmenty mostów z głowkami do nowych dłuższych rur . Z przodu zwrotnice samuraj .
Felgi wynalazł gdzieś Japa . Chyba na Allegro :) ale juz jakis czas temu
Jesli nie wymieniliscie koronek na hardmadafaka i polosiek na grubsze to kariery nie widze moje 100hp pare takich polosiek wyzlomowalo licznik fajny, co to za wynalazek ??
Pozdro
_________________ 606468554
Maror
mechanik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 561 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-06, 23:10
pacmano napisał/a: Tam sa glowki z vitary. Tak wiec mozna bylo ustawic dlugosc pod wzmacniane samuraiowskie przykladowo.
Ja zrozumiałem że te wspawane rury są szersze od fabrycznego mostu Vitarowego I tak mi to tez wygląda.
_________________ Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
Kwadrat
rozgadany
Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2013 Posty: 111 Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-07, 07:50
meenia napisał/a: Kwadrat napisał/a: przespawane fragmenty mostów z głowkami do nowych dłuższych rur . Z przodu zwrotnice samuraj .
Felgi wynalazł gdzieś Japa . Chyba na Allegro :) ale juz jakis czas temu
Jesli nie wymieniliscie koronek na hardmadafaka i polosiek na grubsze to kariery nie widze moje 100hp pare takich polosiek wyzlomowalo licznik fajny, co to za wynalazek ??
Pozdro
Wszystko będzie git :) półosie są nowe bo dłuższe :) wzmocnienia główek już mamy opanowane :) A licznik seryjny :)
Razem z wiązką i silnikiem :)
_________________http://www.warka-team.pl
bart9018
stały bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 208 Skąd: PAROLE
Wysłany: 2015-02-07, 10:33
to wzmocnienie głowki to nawiercenie i wkrecenie odpowiedniej sruby tam gdzie trzeba ??
_________________ JUZ SAMURAI:):):)
czuperek
pomocnik mechanika
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 411
Wysłany: 2015-02-07, 13:06
bart9018 napisał/a: to wzmocnienie głowki to nawiercenie i wkrecenie odpowiedniej sruby tam gdzie trzeba ??
rozwin swoja mysl,prosze
czesio6969
pomocnik mechanika ToMa off-road
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Paź 2011 Posty: 430 Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-02-07, 13:23
Jak dla mnie kozak wy gładka fajnie i jeździ fajnie, jak waga wyszla
_________________ Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
Lexx
Specjalista Lexx
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-02-07, 13:57
Ja zadam chyba najistotniejsze pytanie, jaki jest koszt takich mostow?
_________________ Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
pacmano
web m@ster Pacmano
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 1139 Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-02-07, 14:00
Lexx napisał/a: Ja zadam chyba najistotniejsze pytanie, jaki jest koszt takich mostow?
Teraz nastanie cisza , hehe
zajxt
mechanik
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 553 Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2015-02-07, 14:09
za taki most słyszałem coś koło 4,5k
a śrubka to tajemnica
bart9018
stały bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 208 Skąd: PAROLE
Wysłany: 2015-02-07, 17:55
no tez jestem bardzo ciekaw wagi ?????
_________________ JUZ SAMURAI:):):)
czuperek
pomocnik mechanika
Dołączył: 12 Gru 2012 Posty: 411
Wysłany: 2015-02-07, 21:18
bart czyżbyś przegapił moją wiadomość ?