Wysłany: 2011-03-27, 22:50 Jak i czy warto przerobić silnik w suzuki samurai z gaźnika
Witajcie
Nosze się z zamiarem przeróbki silnika w moim samuraju. Podstawowym pytaniem jest to czy warto zmienić gaźnik na wtrysk.
Jak ktoś robił coś takiego to może podziali się radami.
Prościej i taniej jest założyć gaźnik z poniacza jak Ci oryginalny samuraiowy daje popalić. Wtrysk to większy koszt i więcej motania ze względu na to, że dochodzi komp sterujący, pompa paliwa i coś tam jeszcze trza zmienić przy silniku - już nie pamiętam co.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
a ma może ktoś przerobiony taki gażnik ja też mam samurajowski chodzi dobrze mało pali trzyma obroty ale słyszałem ze ten od pony lepiej wkręca się w obroty i auto jest nieco mocniejsze prosze o wasze opinnie
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 48 Skąd: 3city
Wysłany: 2011-03-28, 23:35
mysle ze jest to bez celu wtrysk to nie jest taka prosta sprawa pamietaj wtrysk musi posiadac sterownik oraz jego sterowanie i to juz nie jest takie proste zostaw gaźnik i zbieraj kase na is-a efekt pewny wiem sprawdzilem
mysle ze jest to bez celu wtrysk to nie jest taka prosta sprawa pamietaj wtrysk musi posiadac sterownik oraz jego sterowanie i to juz nie jest takie proste zostaw gaźnik i zbieraj kase na is-a efekt pewny wiem sprawdzilem
Vandall co się kryje pod skrótem is-a?
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum