Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 138 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-09-03, 02:01 Wygłuszenie całego auta
Witajcie.
Nie długo zabieram się za wygłuszanie Samiego. Zakupiłem już maty butylowe oraz piankę kauczukową. Czy już ktoś wykonywał taką operacje? Może ktoś udzieli mi przydatnych rad przed rozpoczęciem prac. :)
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Rogal 2015-09-05, 00:05, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-09-03, 07:35
towarzysz yenko jest na podobnym etapie, ale zdaje się że zagadnienie ma dogłębnie przemyślane i tylko niesprzyjające okoliczności lokalizacyjne go powstrzymują przed popełnieniem dzieła. Ponoć będzie tak wygłuszone, że najbliższą płytę Luciano Pavarottiego mają w nim nagrywać.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Robiłem to kiedyś w innym samochodzie. Maty przyklejałem na płaskie panele z ominięciem narożników wewnętrznych. Doszedłem do wniosku, że miejsca potencjalnego rdzewienia lepiej mieć dobrze wentylowane. Tam wcześniej poszedł jedynie środek konserwujący.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-03, 15:31
Rogal,
tej gołej blachy nie jest aż tak dużo, Ale tak czy inaczej oklejanie tych mijesc wydaje się złym pomysłem. Na pewno warto wykleić wszelkie zasłonięte wnęki: wnętrza dzrzwi w tym tylnych gdzie jest dostęp, tylne błotniki pod 'boczkami' można też tunel śropdkowy pod tapicerką. Podłogi nie, bo Ci zgnije.
A w ogóle jaki jest cel ćwiczenia? RR ani mercedesa S z tego nie zrobisz.
Pomógł: 19 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-09-03, 20:12
Ja tam będę wyklejał całą podłogę matą i pianką i wcale nie uważam że będzie coś gniło bo jak się ma dobrze zakonserwowaną blachę a te maty mają mocny klej i są w 100% wodo nienasiąkliwe to nic nie zgnije.
Moim zdaniem to kwestia użytkowania jesli nie będzie topił to nie zgnije, ale jesli będzie topił to moim zdaniem niema szans zgnije szybciej niż nie wygłuszone
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Moim zdaniem to kwestia użytkowania jesli nie będzie topił to nie zgnije, ale jesli będzie topił to moim zdaniem niema szans zgnije szybciej niż nie wygłuszone
może blaszanka jest szczelniejsza niż cabrio ale skoro zrobił sobie tak fajnie auto to te wygłuszenia jak strzał w kolano
Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 520 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-10, 13:35
Yenko, Rogal,
wczoraj sobie wykejałem wnęki tylnych błotników, żeby głośnikom lepiej było. I naszła mnie refleksja: ależ te maty bytylowe są ciężkie! Jak sobie wykleicie całe auto to na prawdę kilka ładnych kg dojdzie.
Ale dzwi przy najbliższym zdejmowaniu tapicerki też sobie wykleje. Odporność na boczne zderzenia radykalnei wzrośnie :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum