Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Aisan 6 EE - Problem z ssaniem, punkt zero ?
msy 
świeżak


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-11-04, 12:30   Aisan 6 EE - Problem z ssaniem, punkt zero ?

Witam,
Panowie, mam problemy z ustawieniem ssania, oraz zakresu pracy górnej przepustnicy.
Analizując manuala oraz budowę mojego gaźnika zauważyłem pewne różnice.
1) Brak możliwości regulacji samego ssania (mechanizmu poruszającego przepustnicą na samym początku od rozruchu), brak śruby.

https://drive.google.com/open?id=0BzGAy5FfDfxDN2o0WHZVZ0Y2M2s

2) Jeden wąż podciśnienia idący od BVSV w manualu widzę dwa, kolejna sprawa to budowa samego systemu.
Jakiś pomysł ?

Brak węży zaznaczony poniżej.

https://drive.google.com/open?id=0BzGAy5FfDfxDc0pXZEQzVGdSZDA

Ogólnie objaw jest taki ze auto gaśnie zanim zdąży się zagrzać, kolejna sprawa to to ze na 100% górna przepustnica była przestawiana na zębatce.
Następnie po zagrzaniu obroty falują między 900-11100 i to tak nagle.

Na chwilę obecną straciła się możliwość regulacji obrotów (kręcenie śrubą niskich obrotów powoduje zduszenie silnika).
Nie wspomnę już o regulacji obrotów na włączonych odbiornikach.

Wiem też ze mechanik całkowicie rozkręcił swojego czasu śrubę regulującą termowosk i naciąg sprężyny znajdującej się pod nią.

Szukam jakiegoś punktu zero.

Gaźnik przedmuchany, układ paliwowy wyczyszczony, nowy zawór odmy, nowe przewody paliwowe oraz filtry.

Na chwilę obecną brak pomysłów....
_________________
SS 88, 1,3 - Weber, Simex
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-11-04, 18:26   

Ja się nie będę wypowiadał bo mnie ortodoksyjni zjadą ale ostatnio złom wywoziłem i tam właśnie był oryginalny gaźnik z samuraja :mrgreen:
A tak na poważnie -wylądował na allegro jakieś 6lat temu.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
msy 
świeżak


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-11-05, 11:29   

Cóż mogę powiedzieć, ja już forum przegrzebałem i przeczytałem wiele.
Na chwilę obecną zabawa z samcem jest taka ze jeżdżę 6 godzin  a później 12 walczę z gaźnikiem i co jakiś czas odkrywam ze coś jest nie tak jak być powinno, więc faktycznie może przyszedł czas na zmianę.

Pozdrawiam M.
_________________
SS 88, 1,3 - Weber, Simex
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-11-05, 20:08   

Potwierdzam. Pietwsza rzecz jaka zrobilem to wymiana gaźnika na Pony i juz 3 lata spokój.
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
msy 
świeżak


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 12
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-12-12, 20:08   

Problem rozwiązany ... :) weber, przerobienie kolektora dolotowego, manualne ssanie drobny tuning dysz w samym gaźniku :) i na niektórych podjazdach walczę na 2 z seryjnym reduktorem. Na czarnym zamykam budzik ... więc tylko się cieszyć i lać :) nie mniej spalanie też poszło w górę :)
_________________
SS 88, 1,3 - Weber, Simex
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.