Poszukuje jakiegoś taniego i małego zamiennika seryjnego zbiornika paliwa.
Mam LPG więc PB potrzebne w zasadzie tylko do odpalania.
zalezy mi na jak najmniejszej kombinacji i jak najmniejszym wystawaniu pod ramę
Seryjnego niestety podziurawiłem
Najlepiej, jak by miał miejsce na wewnętrzną pompę paliwa, ale nie jest to konieczność.
Fotki mile widziane
PS: GaDzik ma bodylifta 50mm więc jest tam trochę miejsca od góry.
Ja zrobiłem obok butli na lpg dodatkowy, tak więc całość mieści się w miejscu starego i nie koliduje z hakiem holowniczym.
Jeśli chcesz to wyślę Ci gotowy projekt do wycięcia np. laserem.
Pojemność 10l, a butla na gaz 40l(wchodzi 36litrów gazu)
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Ja mam z kanistra 10l zrobiony. Takiego http://allegro.pl/kaniste...5504361233.html
Z góry wycięta rączka i wylewka a wspawana w zagłębienie płaska blacha.
Do tej blachy wieszak pompy z paliwomierzem od (chyba) Fiata Uno.
Pomógł: 15 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-11-05, 10:11
kostuch napisał/a:
Ja mam z kanistra 10l zrobiony. Takiego http://allegro.pl/kaniste...5504361233.html
Z góry wycięta rączka i wylewka a wspawana w zagłębienie płaska blacha.
Do tej blachy wieszak pompy z paliwomierzem od (chyba) Fiata Uno.
Zamontowany pod podłogą za reduktorem.
Tanio i dobrze.
Ja ze zwykłego metalowego kanistra 20L mam zrobiony zamiennik oryginalnego baku. Zaspawany wlew a w ściankę wspawane na mosiądz króćce do szlaufików i wlewu. Płaski jest i się mieści między podłużnice ramy.
Nie wiem jak jest z korozja od środka ale kiedyś myślałem aby zrobić zbiornik paliwa z dużej gaśnicy kilkukilogramowej lub z naczynka przeponowego stosowanego w instalacjach grzewczych CO.
Normalnie. Wspawany krócieć i poprowadzona gumowa rura do oryginalnego wlewu.
[ Dodano: 2015-11-06, 12:13 ]
Dany44 napisał/a:
Ja ze zwykłego metalowego kanistra 20L mam zrobiony zamiennik oryginalnego baku. Zaspawany wlew a w ściankę wspawane na mosiądz króćce do szlaufików i wlewu. Płaski jest i się mieści między podłużnice ramy.
Nie wiem jak jest z korozja od środka ale kiedyś myślałem aby zrobić zbiornik paliwa z dużej gaśnicy kilkukilogramowej lub z naczynka przeponowego stosowanego w instalacjach grzewczych CO.
Ja mam w miejscu baku butlę lpg, więc 20l mi nigdzie by już nie weszło.
W zeszłym sezonie człowiek od pieców CO wymieniał mi naczynie wzbiorcze, bo przerdzewiało
Gaśnica chyba lepsza, ale chyba tylko w pionie na pace, bo w poziomie to musiałbyś jakieś studzienki kombinować.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2027 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-02-24, 20:03
Mam zbiornik z butli 16 l z wstawioną pompą wewnętrzną.
Butla po lpg jest dosyć wredna jako zbiornik na benzynę, nie ma żadnych przegród w środku i przy mniejszym poziomie paliwa pojawiają się przerwy w zasilaniu podczas jazdy po wertepach, o dziwo dużo szybciej niż w oryginalnym baku, który też w zasadzie przegród nie ma.
Można by się pokusić o dorobienie studni pod smok pompy.
Są pompy z wieszakami na których jest nabudowana "pseudo-studnia" do której sika z powrotu paliwa. Bak nie musi mieć wtedy żadnych dodatkowych blach w środku.
Mam taką zabudowę pompową od jakiegoś fiata wsadzoną do minibaku.
zamiast dospawywac studnie mozna dolozyc pod zbiornik naczynie posrednie (czy jak to sie tam nazywa )wtedy tez nie bedzie problemu z dostawa paliwa podobny patent w drifcie stosuja
No tak ale to chyba polega na tym ze masz drugi zbiornik do ktorego jest druga pompa ktora przerzuca paliwo do niego caly czas. Pod katem offroadu studnia chyba najprostsza i najskuteczniejsza.
No tak ale to chyba polega na tym ze masz drugi zbiornik do ktorego jest druga pompa ktora przerzuca paliwo do niego caly czas. Pod katem offroadu studnia chyba najprostsza i najskuteczniejsza.
To nie tak.
Po prostu paliwo wracające z wtrysku zalewa kosz osłaniający pompę, więc jet tam więcej paliwa niż na zewnątrz.
No tak ale to chyba polega na tym ze masz drugi zbiornik do ktorego jest druga pompa ktora przerzuca paliwo do niego caly czas. Pod katem offroadu studnia chyba najprostsza i najskuteczniejsza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum