Wysłany: 2016-01-20, 18:18 Wywala płyn z chłodnicy SJ413 1.3 gaźnik
Witam jak w temacie mam problem z nieustająco wyrzucanym płynem przez zbiorniczek wyrównawczy. Odpalę samca złapie byle jaką temperaturę że wskaźnik sie ledwie podniesie i już wali ze zbiorniczka. silnik się raczej nie przegrzewa sprawdzałem temperaturę termometrem takim bezdotykowym i max 86*C. Co może być poprzedni właściciel nie był mechanikiem i zawsze prowadził auto do warsztatu z tym problemem warsztat nie dał rady i kupiłem autko z wylewającą się wodą/płynem przez zbiorniczek wyrównawczy. Wiem że planowali głowicę + nowe uszczelki + nowy wkład termostatu i nic to nie dało??? co może być. chciał bym garnąć zabawkę do wiosny puki co to blacharka się robi powoli ale to jest ważny temat... dla czego wysadza płyn ze zbiorniczka ??? wszystkie odpowiedzi mile widziane
_________________ Serwis maszyn budowlanych , badania i konserwacja UDT wózków jezdniowych i podestów.
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 138 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-01-20, 19:37
Ja miałem identyczny problem. Powód? Uszczelka pod głowicą. Poprzedni właściciel robił wszystko po kosztach. Musiałem zaplanować głowice, wymienić uszczelki (głowicy, ssący i wydechowy).
Kolezko musisz zdjąć głowice. W silniku g13a nie ma z tym problemu, na Farum są informacje o kolejności odkrecania srob itp. Znajdź sobie warsztat w okolicy który poprzedza ci głowice. Ja w swoim samcu parę dni temu zrobiłem uszczelke. Zrobiłem planowanie ,gość podfrezowal gniazda wydechowe wymienione uszczelki i silnik wrócił do pełnej sprawności. Na uszczelkach raczej nie oszczedzaj. Jeżeli będziesz miał problem to pisz , jestem na świeżo to pomoge.
Witam jak w temacie mam problem z nieustająco wyrzucanym płynem przez zbiorniczek wyrównawczy. Odpalę samca złapie byle jaką temperaturę że wskaźnik sie ledwie podniesie i już wali ze zbiorniczka. silnik się raczej nie przegrzewa sprawdzałem temperaturę termometrem takim bezdotykowym i max 86*C. Co może być poprzedni właściciel nie był mechanikiem i zawsze prowadził auto do warsztatu z tym problemem warsztat nie dał rady i kupiłem autko z wylewającą się wodą/płynem przez zbiorniczek wyrównawczy. Wiem że planowali głowicę + nowe uszczelki + nowy wkład termostatu i nic to nie dało??? co może być. chciał bym garnąć zabawkę do wiosny puki co to blacharka się robi powoli ale to jest ważny temat... dla czego wysadza płyn ze zbiorniczka ??? wszystkie odpowiedzi mile widziane
Zanim cokolwiek zdejmiesz wymien sobie korek chlodnicy, albo przynajmnije sprawdz czy Twoj ma obie uszczelki
O to samo miałem napisać . nieraz najprostsze rzeczy mogą być winowajcami usterki .a znając co niektórych mechanizatorów w naszym kraju to pewno tego nawet nie sprawdzili. bo i poco skoro można zarobić 500 zamiast 50
_________________ Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
A przy wymianie UPG nowe śruby? Producenci uszczelek piszą, żeby śruby też nowe dać, ale jak bym je sprzedawał, to też bym tak mówił :>. Jaka jest praktyka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum