to zależy od stylu jazdy w terenie jaki preferujesz, jak jazdę techniczną, z niskimi prędkościami itd to warto, jak upalanie po lesie na pycie to nie warto bo przy takich kołach to mocy nawet przy seryjnym 1.3 nie brakuje, szczerze mówiąc nie mam pojęcia jakie przełożenia ma ta skrzynia ma, sam musisz ocenić.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Ja mam 1.9 z PSA ze skrzynią Poloneza + reduktor z litrówki + opony 31'' ale nie wiem ile to jedzie
Robota mi się przy nim przeciąga, narzekam na chroniczny brak czasu i gotówki
Jak opanuję sytuację to dam znać co i jak.
JA MAM POL. 1.9 D ze skrzynią od 1.6 benzyna POL.
A reduktor od JIMIEGO 1.3 2005R.
A koła to są rolnicze 15.3
a oponki JODEŁKI i naprawde dają se rade
nawet w bardzo ciężkim terenie
Przy 115km/h Patrol zaczął mnie odstawiać
poszedł by więcej tylko że:
1)nie mam zrobionej geometrii zawieszenia (tylko na miarkę)
2)opony są nie wyważone (ciśnienie 0.8)
3)brak wspomagania i amortyzatora skrętu (jest atrapa)
4)MAM PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ i CHCĘ ŻYĆ
Oponki 31/10.5/15. fedima evo ciśnienie ok 0.8
Reduktor od litrówki
skrzynia polonez caro
szerokie mosty
silnik z poloneza 1.9 D pompa boscha z podkręconą dawką paliwa
przy 115km/h patrol zaczął mi mocno odchodzić
prędkość podana z licznika patrola i nawigacji
patrol na 33/12.5/15 z pomotanym silnikiem (większe wtryski i podkręcona dawka)
115km.h to nie max prędkości tylko zabrakło mi odwagi aby dalej go gonić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum