Wymieniłem wczoraj sprzęgło i skrzynie w samuraiu i dzisiaj będę go składał do kupy.
Zauważyłem tylko jedną rzecz - po odkręceniu wybieraka, bardzo zużyta jest tu mnie ta tuleja,
która jest pod tym płaskim kółkiem na trzy śruby.
Jest bardzo popękana. Da się jeszcze założyć na chwilę żeby to pochodziło, ale trzeba by myślę wymienić,
bo się rozpadnie prędzej niż później.
Nie mogę znaleźć tego jako część zamienną. Jak to się nazywa?
Czy może wytoczyć to z teflonu?
Chodziło mi o 25, dzięki! Wygląda na to, że do 410 i 419 są takie same, więc do 413 chyba też powinno pasować.
20 w ogóle nie było O_o
W "nowej" skrzyni wszystko chodzi lepiej niż w tej zajechanej, ale jak wrzucam z dwójki na trójkę, to muszę trochę tej trójki "szukać".
Podobnie jak jest redukcja z piątki na czwórkę. Wygląda jakby lewarek słabo wracał do środkowej pozycji.
Dobrze rozumuję, że może to być przez słabe sprężynki nr 5? Bo może przerzuciłbym ze starej skrzyni.
No ja też bym podążył tropem tych sprężynko-śrubek lub tej śruby ustalającej położenie lewarka, pod numerem 12. Ponoć często się łamie, albo znika ten fragment bez gwintu i lewarek zaczyna "latać" i nieprecyzyjnie wybierać.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Dobra, trochę smaru, trochę pojeździłem po mieście i powachlowałem i chodzi lepiej :). Widocznie musiało się rozruszać.
Okazuje się, że światło wstecznego nie działa. Na krótko spięte świeci.
W starej skrzyni były dwa czujniki - od wstecznego i od 5-ego biegu.
Przełożyłem ten od wstecznego do nowej (miała tylko jeden gwint) i pytanie brzmi
czy w nowej skrzyni może być w środku jakiś inny mechanizm do sygnalizacji wstecznego?
Sam czujnik sprawdzę niedługo, ale może być coś w skrzyni inaczej? Jakiś niekompatybilny czujnik?
Dobra, trochę smaru, trochę pojeździłem po mieście i powachlowałem i chodzi lepiej :). Widocznie musiało się rozruszać.
Okazuje się, że światło wstecznego nie działa. Na krótko spięte świeci.
W starej skrzyni były dwa czujniki - od wstecznego i od 5-ego biegu.
Przełożyłem ten od wstecznego do nowej (miała tylko jeden gwint) i pytanie brzmi
czy w nowej skrzyni może być w środku jakiś inny mechanizm do sygnalizacji wstecznego?
Sam czujnik sprawdzę niedługo, ale może być coś w skrzyni inaczej? Jakiś niekompatybilny czujnik?
Generalnie skrzynia z czujnikiem 5 biegu jest od wtrysku, a bez od gaźnika.
Mechanicznie czujniki są takie same.
Jak już wsadziłeś skrzynię z jednym czujnikiem, to ten drugi złącz "na wciąż".
Generalnie skrzynia z czujnikiem 5 biegu jest od wtrysku, a bez od gaźnika.
Mechanicznie czujniki są takie same.
Jak już wsadziłeś skrzynię z jednym czujnikiem, to ten drugi złącz "na wciąż".
Hmm.. ja mam gaźnik, a skrzynia była taka. To albo była wymieniana,
albo ten amerykaniec jest rzeczywiście dziwny (bo wiązka przewiduje ten czujnik 5 biegu).
Może to było do tego systemu kalifornijskiego?
Generalnie skrzynia z czujnikiem 5 biegu jest od wtrysku, a bez od gaźnika.
Mechanicznie czujniki są takie same.
Jak już wsadziłeś skrzynię z jednym czujnikiem, to ten drugi złącz "na wciąż".
Hmm.. ja mam gaźnik, a skrzynia była taka. To albo była wymieniana,
albo ten amerykaniec jest rzeczywiście dziwny (bo wiązka przewiduje ten czujnik 5 biegu).
Może to było do tego systemu kalifornijskiego?
Wersje kalifornijskie to już całkiem są porąbane ze względu na udziwnienia związane ze spalinami.
Miały specjalny komputer sterujący gaźnikiem albo inny typ komputera do wtrysku...
Dobra, trochę smaru, trochę pojeździłem po mieście i powachlowałem i chodzi lepiej :). Widocznie musiało się rozruszać.
Okazuje się, że światło wstecznego nie działa. Na krótko spięte świeci.
W starej skrzyni były dwa czujniki - od wstecznego i od 5-ego biegu.
Przełożyłem ten od wstecznego do nowej (miała tylko jeden gwint) i pytanie brzmi
czy w nowej skrzyni może być w środku jakiś inny mechanizm do sygnalizacji wstecznego?
Sam czujnik sprawdzę niedługo, ale może być coś w skrzyni inaczej? Jakiś niekompatybilny czujnik?
Generalnie skrzynia z czujnikiem 5 biegu jest od wtrysku, a bez od gaźnika.
Mechanicznie czujniki są takie same.
Jak już wsadziłeś skrzynię z jednym czujnikiem, to ten drugi złącz "na wciąż".
Czujniki sa takie same tylko jeden jest normalnie rozwarty a drugi zwarty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum