Czy któryś z kolegów wstawiał może przypadkiem kompresor turbo?
Ja decyzję podjąłem i będę wstawiał to ustrojstwo, a nawet je zakupiłem.
Chodzi mi raczej o Wasze rady oraz na co zwrócić uwagę podczas montażu.
Od razu odpowiadam, po co, jaki silnik i dlaczego kompresor, a nie turbo:
- posiadam silnik ze Swift GTI 101km
- kompresor w odróżnieniu od klasycznej turbiny ma podnieść moc już od dolnych obrotów, nie posiada turbo dziury, jest mniej awaryjny, łatwiejszy i tańszy w montażu i regulacji, można go w każdej chwili odłączyć bo jest na elektromagnesie
- jeśli po tej operacji jadąc pod sporą/kopną górę na delikatnych obrotach, a będąc w jej połowie, wciskając gaz Sami będzie się wyrywał, to będzie cel który chcę osiągnąć.
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Pomógł: 19 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 1476 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-03-10, 20:30
Tak, chomik robił to w swoim żółtasie. Chodziło fajnie ale hałas był straszny podczas jazdy. Zrezygnował z tego bo stwierdził że to kolejna rzecz która może się zepsuć w najmniej odpowiednim momencie i unieruchomić auto.
Hm zastanawiam się, czy to faktycznie ma tak miałczeć. Na logikę nie powinno, bo przecież jest takie cudo wstawiane do innych aut i nie robi takiego hałasu. Może coś nie tak było z tym kompresorem?
A jest ktoś, kto ma inne doświadczenia?
,, Jedna jaskółka...,,
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum