Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Króciec na pompie
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-27, 10:18   Króciec na pompie

Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?




[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-07-27, 19:04   Re: Króciec na pompie

nadro napisał/a:
Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?

Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.



To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty ssamurai
_________________
606468554
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-07-27, 21:04   Re: Króciec na pompie

meenia napisał/a:
nadro napisał/a:
Witam kolegów :-)
Przypadkiem zauważyłem, że na pompie wtryskowej znajduje się króciec. Czy nie powinien się na nim znajdować jakiś wężyk? Jeśli tak to gdzie powinien znajdować się jego drugi koniec?

Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-07-27, 12:07 ]
Temat chyba rozwiązany. Dziękuję za niepomoc :)
Jakby ktoś miał ten problem (w co wątpię) to wężyk od grzybka musi byc połączony z króćcem wystającym z kolanka na dolocie - prawdopodobnie jest to przyczyna zamulenia silnika.



To jest tzw boostpin, ma lac ropa jak turbo laduje, jest tam membrana i krzywka, taka mechaniczna 'mapa" paliwa w funkcji doladowania. Modyfikujac jego ksztalt i lekko podkrecajac turbo mozna osiagnac fajne efekty ssamurai

Ino nie zapomnij dawki podnieść i obrotów zrzucić :mrgreen:
Diesel musi dymić :mrgreen:
 
     
nadro 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 59
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2016-07-28, 17:18   

Właśnie za podkręcanie biorę się w poniedziałek. Teraz turbina pokazuje 0,5 bara a podobno można ja do 1 bara podkręcić oczywiście jednocześnie zwiększając dawkę paliwa. Samo założenie wężyka na ten króciec wystarczyło, żeby zrobić z niego wariata :)
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2016-07-28, 21:43   

Tylko temperatury pilnuj, bo to TD jest, a one lubią się grzać od komór.
I coby makaronu z mostów wyciągać nie trzeba było :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.