Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Modrenizacja resorów
czewik
świeżak
Destroyer


Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 5
  Wysłany: 2011-07-23, 17:58   Modrenizacja resorów

Mam pytanie opłaca się samemu modernizować resory w samim aby oś była pod spodem, czy lepiej kupić gdzieś już gotowe?
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-07-23, 21:44   

Nie za bardzo rozumiem o czym mówisz Kolego. Samych resorów nic nie zmieniasz. Zmieniasz położenie mocowania podstawy do nich przerzucając na górę mostu i parę innych mniej i bardziej ważnych rzeczy. Nie da się kupić spoa ;)
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-07-23, 22:39   

Może koledze chodzi o to czy nie lepiej kupić gotowe mosty pod spoa niż samemu przerabiać.
Jak masz możliwość to pozbieraj sobie informacje z forum na temat spoa i sam sobie przerób. Tylko pytanie czy warto. Sami nawet na fabrycznym zawieszeniu jest bardzo dzielny.
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-07-24, 00:37   

Widziałem w akcji Samuraia kolegi Zajxta, który ma u siebie SPOA. Dzielny jak diabeł jego Sami.

U mnie i innych kumpli, zawieszenie standard i też auta dają radę.

Z kolegą Zajxtem od czasu do czasu wspólnie śmigam i był jeden przypadek do tej pory, gdzie ja zawisnąłem na "brzuchu", a Zajxt przeszedł. Jak sam Zajxt stwierdził, że zbyt wolno najechałem przeszkodę, inaczej też bym przeszedł.

Także uważam, że SPOA jest fajne, jak się dużo brodzi i milej być wyżej, żeby cztery litery nie dostawały zbyt wcześnie wody.

A samo auto na SPOA też się zachowuje bardzo dobrze.

W stanach za wielką wodą, mnóstwo Suzuk przerabiane na SPOA i śmigają, także zmiany bym się nie obawiał, chociaż im wyżej tym gorzej na trawersach, ale to tak zawsze z terenówkami. Podnosząc środek ciężkości, stajemy się podatniejsi na wywrotki.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.