Nie za bardzo rozumiem o czym mówisz Kolego. Samych resorów nic nie zmieniasz. Zmieniasz położenie mocowania podstawy do nich przerzucając na górę mostu i parę innych mniej i bardziej ważnych rzeczy. Nie da się kupić spoa ;)
_________________ Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL
Może koledze chodzi o to czy nie lepiej kupić gotowe mosty pod spoa niż samemu przerabiać.
Jak masz możliwość to pozbieraj sobie informacje z forum na temat spoa i sam sobie przerób. Tylko pytanie czy warto. Sami nawet na fabrycznym zawieszeniu jest bardzo dzielny.
Widziałem w akcji Samuraia kolegi Zajxta, który ma u siebie SPOA. Dzielny jak diabeł jego Sami.
U mnie i innych kumpli, zawieszenie standard i też auta dają radę.
Z kolegą Zajxtem od czasu do czasu wspólnie śmigam i był jeden przypadek do tej pory, gdzie ja zawisnąłem na "brzuchu", a Zajxt przeszedł. Jak sam Zajxt stwierdził, że zbyt wolno najechałem przeszkodę, inaczej też bym przeszedł.
Także uważam, że SPOA jest fajne, jak się dużo brodzi i milej być wyżej, żeby cztery litery nie dostawały zbyt wcześnie wody.
A samo auto na SPOA też się zachowuje bardzo dobrze.
W stanach za wielką wodą, mnóstwo Suzuk przerabiane na SPOA i śmigają, także zmiany bym się nie obawiał, chociaż im wyżej tym gorzej na trawersach, ale to tak zawsze z terenówkami. Podnosząc środek ciężkości, stajemy się podatniejsi na wywrotki.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum